Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چابهار:  اقبال صادقی افزود: سازمان دارای دو ایستگاه آتش‌نشانی است که ایستگاه قطب صنعتی جهت پوشش پیکره‌های صنعتی و مسیر فرودگاه شهرک صنعتی و سایر مناطق همجوار و ایستگاه اصلی آتش‌نشانی، محدوده تجاری و انبارها را پوشش می‌دهد.

صادقی درخصوص تجهیزات این ایستگاه‌ها گفت:سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به وظیفه خود در مواجه با حوادث ناگوار مانند آتش‌سوزی و امداد نجات واحد آتش‌نشانی امکانات مناسبی را تدارک دیده و تعداد خودروهای سنگین ۵ دستگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دستگاه خودروی پیشرو، دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز وسایط نقلیه که با یک ماشین ۸ مترمکعبی تانکر پشتیبان، پشتیبانی صورت می‌گیرد.

وی عملکرد واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد چابهار از سال گذشته تاکنون اینگونه تشریح کرد: عملیات اطفاءحریق ۵۲ مورد، امداد و نجات جاده‌ای و برقراری ایمنی در تصادفات ۴۲ مورد، بیرون آوردن خودروهای گیرافتاده در ماسه‌زار و سواحل ۱۴۸ مورد، بازدیدهای ایمنی آتش‌نشانی در راستای سطح ایمنی و پیشگیری وقوع حوادث و همچنین بحث متقاضیان پروانه کار در سطح منطقه حدود ۴۰۰ مورد و گیرانداختن حیوانات موذی مانند مار و سایر موارد ۳۱ مورد بوده است.

صادقی برنامه‌های آموزشی انجام شده امسال برای پرسنل شامل: دو دوره امداد و نجات در ارتفاع و همچنین غواصی دو و سه برای گروه امدادونجات آتش‌نشانی عنوان کرد.

شایان‌ذکراست به همین مناسبت آتش‌نشانان منطقه آزاد چابهار در امری خداپسندانه با اهدای خون از طریق سازمان انتقال خون شهرستان چابهار به یاری نیازمندان به خون شتافتند.

46

کد خبر 1437698

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد چابهار آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت