Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همزمان با هفته بیست و دوم پویش هر هفته الف- ب- ایران وزارت نیرو، 4 پروژه برق رسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در استان آذربایجان غربی با فرمان رئیس جمهور و با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

مجموع اعتبارات هزینه شده برای احداث این پروژه ها بالغ بر 114 میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اول توسعه بخش 400کیلوولت پست نیروگاه ارومیه به عنوان یکی از این پروژه ها بود که امروز به دست وزیر نیرو افتتاح شد.

این پروژه مهم که حدود 315مگاولت آمپر ظرفیت دارد، با هدف افزایش قابلیت اطمینان و تقویت شبکه انتقال استان آذربایجان غربی و انتقال توان بخش توسعه نیروگاه ارومیه به شبکه سراسری، با مجموعه 95میلیارد تومان احداث شده و عملیات اجرایی آن از ابتدای سال 98آغاز شده بود.

پروژه احداث یک بی خط 230کیلوولت در پست نیروگاه ارومیه با هدف تقویت شبکه انتقال استان و انتقال توان تولیدی بخش توسعه نیروگاه با 9.5 میلیارد تومان هزینه، پروژه ورود و خروج خط 132کیلوولت انهر-ارومیه گازی در پست گلمانخانه با هدف تامین برق مطمئن شهرستان ارومیه و استفاده از ظرفیت پست گلمانخانه جهت تامین انرژی شهر ارومیه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با 8 میلیارد تومان هزینه، پروژه ورود و خروج خط 132کیلوولت سلماس – قوشچی در پست خان تختی با هدف تامین برق شهرستان سلماس و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با 2 میلیارد تومان هزینه از جمله پروژه های افتتاحی امروز به دست وزیر نیرو بود.

با بهره برداری از این پروژه ها، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان در بخش های انتقال، فوق توزیع و توزیع نیروی برق، میزان تلفات شبکه منطقه نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و تامین برق برای بخش های صنعت، کشاورزی، خانگی و … با اطمینان بیشتری صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو آذربایجان غربی وزیر نیرو ارومیه افزایش قابلیت اطمینان میلیارد تومان وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور خواست عمومی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران و پس از بازدیدهای انجام گرفته از اماکن و تفرجگاه‌های شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با گروه‌های اراذل اوباش مخل امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان بررسی تفرجگاه‌ها از منظر افرادی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند و نبود موارد خاصی در این خصوص، افزود: مردم فرهیخته و با فرهنگ ارومیه مراعات می‌کنند و همواره در کنار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

جهانبخش با بیان اینکه حمایت مردمی از اجرای طرح نور قابل تقدیر و ستایش است، تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای قانون هیچ مماشاتی با هیچ فردی ندارد.

وی ادامه داد: پلیس مبتنی بر اصول و مفاد قانونی و براساس دستورات صادره و با هماهنگ مقام قضائی و سایر مجموعه‌های دخیل اقدام در این خصوص اقدام می‌کند.

کد خبر 750580

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است