Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای دوره‌ی پاییز، ۲۹ کارگاه مجازی برخط (آنلاین) را به صورت مخصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی افزود: ثبت‌نام کارگاه‌های پاییزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وجود دارد، از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اظهار کرد: کارگاه‌های شعر و قصه، شعر سرایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، سفال، عروسک‌سازی، نقاشی روی شیشه (ویترای)، قصه‌گویی، مهارت‌های خودباوری، خوانش متون کهن، تذهیب، پویانمایی و کاردستی از جمله کلاس‌هایی است که در دو سطح «مقدماتی» و «تکمیلی» برای کودکان و نوجوانان سن ۷ تا ۱۸ سال در فصل پاییز امسال ارائه شد.

کیانی مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون استان خوزستان را ۱۸ مهرماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، بخش آموزش‌های مجازی، ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی در پایان گفت: کارگاه‌های تذهیب، پویانمایی، خوانش متون کهن، مهارت خودباوری، نقاشی روی شیشه (ویترای) ازجمله کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز امسال برای اولین بار ارائه می‌شود.

کد خبر 5035790

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آموزش مجازی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟