Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر نیرو با اشاره به اینکه برق امید به تصویب هیئت دولت رسیده و ماه آینده اجرایی می‌شود گفت: در این راستا از یک میلیون مشترک خانگی استان قبض ۳۰ درصد مشترکان کم مصرف معادل ۳۰۰ هزار نفر از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، رضا اردکانیان امروز در سفر به آذربایجان ‌غربی و افتتاح پروژه‌های نیروگاهی اظهار داشت: امروز بیست و دومین هفته پویش الف ب ایران بوده و نیروگاه بزرگ ارومیه و واحد یک بخار سیکل ترکیبی افتتاح و پروژه‌های دیگر برقی در شهرک صنعتی و سه پروژه تقویت شبکه انتقال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از 17 مهرماه سال گذشته در جلسه هیئت وزیران که این پویش کلید خورد با احتساب پروژه‌های روز 360 پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری 60 هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

وزیر نیرو گفت: امسال در پویش الف ب ایران 250 پروژه برای افتتاح پیش‌بینی شده و از این تعداد تاکنون 121 پروژه با سرمایه‌گذاری 27 هزار و 100 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

طرح آبرسانی به 59 روستا در استان کرمانشاه با دستور وزیر نیرو افتتاح شدرئیس مجمع نمایندگان مازندران : وزیر نیرو دستور توقف ساخت سد فینسک را صادر کردوزیر نیرو در همدان: دشمن تاب‌آوری مردم را هدف قرار داده است/ هدف اصلی ما در میدان خدمت افزایش احساس رضایتمندی در مردم استوی بیان کرد: دیروز نتایج بررسی‌های جشنواره شهید رجایی ابلاغ و وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر بر اساس شاخص‌های 12گانه اعلامی رئیس جمهور برگزیده شد.

اردکانیان تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه که امروز افتتاح شد، نقش مهمی در برنامه توسعه استان و تامین برق پایدار و مطمئن خواهد داشت.

وی افزود: این نیروگاه تاثیری بسیاری در صرفه‌جویی در سوخت، رونق و جهش تولید و نیز حفظ محیط زیست خواهد داشت.

وزیر نیرو بیان کرد: واحد بخار نیروگاه بزرگ ارومیه نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد و از سوی دیگر با توجه به اینکه روح همکاری و همدلی بین مسئولان اجرایی وجود دارد، طرح‌ها پس از دیگری در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و امید است برق پایدار به ملت ایران واگذار شود.

اردکانیان با اشاره به اینکه برق امید به تصویب هیئت دولت رسیده و ماه آینده اجرایی می‌شود اظهار داشت: در این راستا از یک میلیون مشترک خانگی استان، قبض 30 درصد مشترکان کم مصرف معادل 300 هزار نفر از تخفیف 100 درصدی برخوردار می‌شود.

وی تاکید کرد: امید است این صرفه‌جویی در مشترکان بیشتر شده تا برق صرفه‌جویی شده مشترکان به مصرف بخش‌های مولد و صنعت رسیده و در این راستا در آذربایجان ‌غربی 195 پروژه در دست اجرا است که حجم سرمایه‌گذاری آنها 11 هزار و 120 میلیارد بوده و از پیشرفت 45 درصدی برخوردار و تا پایان دولت به ثمر می‌رسد.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود

دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دولت ارمنستان در جلسه روی پنجشنبه خود بر تصمیم خود درباره افتتاح کنسولگری این کشور در تبریز تاکید کرد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود