Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ارنان کرسپو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین و میلان به وضعیت کنونی روسونری پرداخت.

کرسپو در مصاحبه با نشریه «گازتا دلو اسپورت»، گفت: میلان برای من مثل دیانت است. روسونری همیشه نیاز دارد که به آن کاملا متعهد باشید. وقتی یک بازی میلان را از تلویزیون مشاهده می کنیم نیاز دارم همه چیز آرام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میلان کنونی جوان فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد و از عملکرد این میلان غافلگیر شدم. میلان باید هدف واقعی داشته باشد. در شرایط کنونی اسکودتو در چنگال یوونتوس و اینتر قرار دارد. روسونری باید به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد. اهداف خیالی باعث رنجش خاطر می شوند و همه را زیر فشار می گذارند.

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین اظهار داشت: پیشرفتی که پیولی در میلان ایجاد کرده را می بینم. از او شناخت خوبی دارم. او ارتباط نزدیکی با بازیکنان ایجاد می کند. پیولی می تواند هویت میلان را زنده کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میلان کرسپو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!