Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:26:01 GMT

درباره شهید یوسف کلاهدوز

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۷۳۰

درباره شهید یوسف کلاهدوز

‍‍‍‍‍‍

دریافت 26 MB برچسب‌ها هفته دفاع مقدس شهید یوسف کلاهدوز فیلم دفاع مقدس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهید یوسف کلاهدوز فیلم دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شهید یوسف کلاهدوز فیلم دفاع مقدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در بحث کیفی سازی آموزش‌هایی برای راویان برنامه ریزی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: توجه به حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه امری ضرری است و لازم است تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به کار گرفته شود. هر آنچه برای آموزش و پرورش هزینه شود در آینده نه چندان دور از آن بهره برداری می‌شود. 

وی افزود: دشمن می‌خواهد ذهن جوانان و نوجوانان را تغییر دهد. دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت کم آورده اما در جنگ نرم دشمن از ما پیش تر است چراکه از گذشته برای تکنولوژی خود فکر کرده است که اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی است.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی 7 اردوگاه شهرستانی دارد که سه اردوگاه آن تجهیز شده است، همچنین استان سه اردوگاه در شهرهای اندیشمک، اهواز و خرمشهر برای اردوهای دانش آموزی راهیان نور دارد و اقدامات خوبی در حوزه تجهیز اردوگاه‌ها انجام شده همچنین در بحث کیفی سازی آموزش‌هایی برای راویان برنامه ریزی شد. استان مرکزی ظرفیت‌های بی نظیری دارد که می‌توان برای اوقات فراغت و اردوهای دانش آموزی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

کریمی بیان کرد: اردوهای راهیان نور ادامه دفاع مقدس است، راهیان نور خواسته مقام معظم رهبری است و این اردوها با راهبرد ایشان این عنوان را گرفت، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور را بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و برگزاری رزمایش فرهنگی در یادمان شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و روایتگری با هدف تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردوها است که توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران