Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری برنامه مچ آو د دی یک نقطه ضعف در بازی قرمزها شناسایی کرده است که البته به گفته او، با توجه به قدرت تهاجمی این تیم مشکل چندانی برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. 

گری لینکر انتظار دارد دروازه لیورپول در فصل 21-2020 به مراتب بیشتر از فصل گذشته باز شود؛ با این حال او تصور نمی کند چنین چیزی به ضرر شاگردان یورگن کلوپ تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، قرمزها هر سه بازی خود در ابتدای فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند ولی شکننده بودن آن ها در فاز دفاعی، نگرانی هایی را به همراه داشته است. لینکر در جریان بازی شب گذشته لیورپول و آرسنال در توییتر نوشت:

اگر لیورپول به همین طریق خط دفاع خود را در جلوی زمین شکل دهد و آن ها زمانی که هیچ فشاری روی توپ نیست پیشروی کنند، در آن صورت بسیار بیشتر از فصل قبل گل دریافت می کنند. البته احتمالا با این وجود بیشتر از حریف گلزنی خواهند کرد و دیدن بازی آن ها تماشایی خواهد بود. 

همچنین بخوانید:

لیورپول 3-1 آرسنال؛ کلوپ این بار اسیر نقشه های دفاعی آرتتا نشد اندی رابرتسون: واکنش خوبی نسبت به گل آرسنال داشتیم؛ آن ها بازیکنان سریعی در خط حمله دارند 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد