Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابایی مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: با توجه به شرایط خاص اربعین امسال و عدم امکان اعزام موکب‌ها به کشور عراق جهت پذیرایی از زائرین اربعین به دلیل  شیوع ویروس کرونا، خادمین موکب‌های اربعین عشق و ارادت خود به حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) را در قالب‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی افزود: موکب سلامت (ارائه خدمات بهداشتی در کنار محل‌های برگزاری مراسمات اربعین)، موکب مهربانی (لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان)، موکب عاطفه‌ها (کمک به دانش آموزان نیازمند)، موکب حرم ساز (جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات) از جمله این اقدامات هستند.

او با بیان اینکه تا امروز تعداد۲۰ موکب از استان زنجان در سامانه موکب داران ثبت نام کرده اند که مجوز فعالیت ۱۲ موکب صادر شده و مابقی موکب ها نیز در حال طی مراحل صدور مجوز می‌باشند.   بابایی گفت: از موکب‌های ثبت نام شده تعداد ۳ موکب ویژه بانوان می‌باشد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات موکب داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود