Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال گفت: اگر می خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم 4،5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار مغانلو درباره حضور خود در تیم سانتاکلارای پرتغال اظهار داشت: درباره پیشنهاد این باشگاه فکر و تحقیق کرده و در نهایت سانتاکلارا را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم مربی باشخصیت و کاربلدی دارد و می‌خواهم از اینجا به آنچه دلم می‌خواهد برسم.

وی درباره اینکه آیا به جز سانتاکلارا از تیم‌های خارجی دیگر پیشنهاد داشته است، گفت: تیم‌هایی از قطر، بلژیک و پرتغال به من پیشنهاد دادند ولی خودم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم در این تیم برای کشورم بازیکن خوبی باشم و به آنچه در ذهن دارم دست یابم.

مهاجم جدید تیم سانتاکلارای پرتغال درباره مبلغ قراردادش با این باشگاه توضیح داد: اگر می خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم 4-5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم ولی این موضوع برای من مهم نبود و فقط می‌خواهم به اهدافم برسم.

مغانلو درباره اینکه آیا با بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ پرتغال برای حضور در این کشور صحبت کرده بود، گفت: با مهدی طارمی در باره شرایط لیگ پرتغال صحبت کرده و مشورت خوبی از وی گرفتم. البته با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم. در نهایت پس از تحقیق هایی که انجام دادم، تیم جدید خود را انتخاب کردم.

وی درباره پیشنهاد برخی تیم‌های ایرانی به خودش گفت: از باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند اما در نهایت تصمیم گرفتم به پرتغال آمده و سانتاکلارا را انتخاب کنم.

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کند، عنوان کرد:‌ تمام سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا به پیراهن تیم ملی هم برسم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم سانتاکلارای پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم

توضیحات هاشم بیک زاده در مورد رقم قراردادش با استقلال در دوران سرمربی گری امیر قلعه نویی در سال 1391.

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد