Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در مراسم رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس گفت: انتشار این کتاب‌ها برای بیان بخشی از تاریخ اسلام و همچنین جلوگیری از تحریف لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در زمینه چاپ آثار دفاع مقدس از سال ۹۵ تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته، افزود: البته عقب‌ماندگی ما در این حوزه زیاد است کتاب‌هایی که نوشته می‌شود ارزشمند بوده و  کلیتی از دفاع مقدس هستند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از هر کسی در مورد دلاوری رزمندگان استان سوال می‌شود می‌گویند پد خندق،  پد خندق تنها بخشی از دلاوری رزمندگان این استان است و باید کار بیشتری در این خصوص انجام شود.

وی ادامه داد: موارد متعددی از دلاوری‌های رزمندگان است که باید برجسته شوند حتی سردار قربانی از فرمانده‌هان جنگ تحمیلی که مدتی میهمان استان بودند در این خصوص اعلام همکاری کردند که کتاب خاص رزمندگان استان چاپ شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نتوانستیم از شهدای استان صیانت کنیم شهید زرین بچه این استان است و حماسه آفرید اما خاطراتش در استان دیگر ثبت و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص کوتاهی کردیم قهرمان‌های ناشناخته زیادی داریم که باید اقدامات آنها برجسته شود.

خرمدل با اشاره به اینکه شهدا گلچین شده هستند، افزود: در هفته دفاع مقدس ۴ کتاب رونمایی شد و باید عزم جدی در  خصوص ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و همچنین چاپ کتاب  صورت گیرد افراد باسوادی و کاربلدی داریم لذا انسجامی صورت گیرد تا خلاء ابتدای جنگ که تیپ و لشکری نداشتیم جبران شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با ابراز نگرانی از نبود موزه دفاع مقدس گفت: این موزه باید زودتر به نتیجه برسد ممکن است خاطرات و آثار روزی از بین برود موزه دفاع مقدس جانمایی شده اما کار به کندی پیش می‌رود که انتظار داریم استاندار و شهردار و همه دست به دست هم دهیم تا موزه به پیش برود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس اسلام کهگیلویه و بویراحمد کتاب کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد