Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@06:06:31 GMT

وزارت ورزش؛ مربی خارجی فقط برای تیم های ملی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۰۷۵

وزارت ورزش؛ مربی خارجی فقط برای تیم های ملی

با وجود ممنوعیت حضور مربی و بازیکن خارجی در تیم های لیگ برتری فدراسیون فوتبال می تواند برای تیم های ملی از مربیان خارجی بهره بگیرد. 

به گزارش "ورزش سه"، این نکته ای است که مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان دوباره بدان اشاره کرد. البته در حال حاضر سرمربی تیم ملی خارجی است اما تیم های ملی پایه از مربیان ایرانی بهره می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون مربی تیم امید حمید استیلی – جوانان پرویز مظلومی و نوجوانان حسین عبدی است. 

 

علی‌نژاد در تازه ترین مصاحبه اش در این باره گفت: « در حوزه تیم‌های ملی ممنوعیتی برای مربیان خارجی نداریم اما با شرایط اقتصادی موجود جز در موارد نادر این امکان وجود ندارد مگر اینکه از قبل تامین منابع شده باشد. در والیبال از قبل این کار انجام شده و کمیته مربیان خارجی در وزارت ورزش هم از نظر حقوقی و تامین اعتبار بررسی و مجوز را صادر می‌کند.»

 

پیش از این وزیر ورزش و جوانان گفته بود ممنوعیت حضور مربی و بازیکن خارجی در تیم های لیگ برتر در یک فصل آینده بصورت آزمایشی اجراء خواهد شد. این بدین معنی است که شاید در آینده و با بهبود شرایط اقتصادی این قانون لغو شود.

وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد تیم های ملی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ