Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه مراسم پیاده روی مردمی به سمت بقاع متبرکه استان در ایام اربعین سال جاری برگزار نمی شود، گفت: اجرای پویش های مردمی در فضای مجازی و جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان از برنامه های فرهنگی و آموزشی در ایام اربعین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان صبح امروز(۸ مهر) در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان  با حضور  اعضای کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد استانی اربعین به منظور  بررسی آخرین برنامه های فرهنگی در ایام اربعین سال جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد استانی اربعین در ایلام در این نشست،  اظهار کرد: باتوجه به شرائط فعلی ناشی از شیوع بیماری کرونا وئ عدم برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی،، برنامه های این کمیته متفاوت ازسال های گذشته با رعایت تمام دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا  برگزار می شود.

 

حجت الاسلام «محمد فتاحی» با تاکید بر اینکه بر اساس موبات ستاد استانی مبارزه با کرونا برنامه پیاده روی اربعین در دخال استان به سمت بقاع متبرکه برگزار نمی شود، گفت: بر این اساس به هیچ عنوان برنامه پیاده روی جامانده گان اربعین حسینی که همه ساله با حضور اقشار مختلف مردم به سمت بقاع متبرکه استان انجام می شد، برگزار نمی شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با تلاش همکاران در سازمان تبلیغات اسلامی استان، هماهنگی لازم برای اقناع سازی هیئت های مذهبی در خصوص عدم برگزاری راهپیمایی، راه اندازی موکب و ایستگاه های صلواتی انجام شده و برپایی هر گونه موکب ممنوع است.

 

وی گفت: راه اندازی پویش «هرخانه یک حسینیه» و پویش «مهر امید» بامحوریت هیئات مذهبی و خیرین قرآنی با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت از جمله برنامه هایی است که در ایام اربعین سال جاری برنامه ریزی شده است.

 

حجت الاسلام فتاحی  ابراز کرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در تمامی شهرستان های استان و به صورت متمرکز در مرکز استان، اجرای برنامه نقالی و پرده خوانی با موضع و محوریت اربعین حسینی و راه اندازی پویش «ختم قرآن کریم به نیابت از شهدا» از دیگر برنامه هایی است که در ایام اربعسن حسینی سال جاری برگزار می شود.

 

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد استانی اربعین حسینی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به شعار اربعین امسال با عنوان« حسین(ع) سفینةالنجاة»  همه ادارات، نهادها و دستگاه های متولی فضاسازی تبلیغاتی اربعین امسال را با محوریت این شعار انجام دهند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی تبلیغات اسلامی پیاده روی بقاع متبرکه ایلام کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد سمت بقاع متبرکه برگزار نمی شود ایام اربعین اربعین حسینی ستاد استانی پیاده روی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین