Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدالغنی سلیمانی ستاره الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رکورددار مسن ترین بازیکن این رقابت ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدالغنی بازیکن تیم الاهلی جده عربستان پس از حضور در دیدار مقابل شباب الاهلی و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، توانست نامش را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ماندگار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو تیم الاهلی عربستان و شباب الاهلی امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت های عادی و اضافی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید تا اینکه تیم عربستانی در ضربات پنالتی از سد نماینده امارات گذشت. تیم الاهلی برای اولین بار از سال 2017 توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.


اکنون و در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت، الاهلی باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. این دیدار روز چهارشنبه و در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهد شد. 


انتظار می رود ولادان میلوژویچ سرمربی تیم الاهلی روی تلاش بسیاری از بازیکنان خود حساب کند. شاید برجسته ترین آنها مهاجم تیم عمر السوما باشد که علاوه بر او مارکو مارین وینگر آلمانی این تیم نیز از امیدهای الاهلی برای پیروزی در مقابل حریف ازبک خواهند بود.

 


کادرفنی و بازیکنان الاهلی جده قصد دارند در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان که به صورت سخت و فشرده در قطر برگزار شد، به مراحل بالاتری برسند و حتی طبق اعلام اعضای این تیم، آنها با هدف قهرمانی پای به این رقابت ها گذاشته اند. الاهلی که فصل گذشته را با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس آغاز کرده بود، توانست مقام سوم لیگ عربستان را کسب کند تا بتواند با کسب سهمیه، در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کند.


اما حسین عبدالغنی، ستاره تیم الاهلی، پس از اینکه تیمش در ضربات پنالتی از سد شباب الاهلی دبی عبور کرد، توانست یک رکورد ویژه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند. حسین عبدالغنی پس از حضور در مقابل شباب الاهلی، با 43 سال و 8 ماه و 5 روز سن به مسن ترین بازیکن حاضر در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.


حسین عبدالغنی تاکنون توانسته است با تیم الاهلی به قهرمانی در جام ولیعهد، قهرمانی در جام کشورهای عربی و جام باشگاه های خلیج فارس دست یابد و همچنین با النصر دو عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورده است. عبدالغنی با تیم ملی عربستان نیز به مقام قهرمان جام ملت های آسیا و جام کشورهای عربی رسیده است.

الاهلی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الاهلی عربستان تاریخ لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا حسین عبدالغنی شباب الاهلی تیم الاهلی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان