Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون استاندار قم با اعلام محدودیت‌های کرونایی در استان قم گفت: از فردا محدودیت‌هایی با توجه به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار در قم اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان پور صبح امروز در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، غفلت ستاد ملی مبارزه با کرونا با حدود اختیارات استاندارها را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: استاندارها نمی‌توانند بدون ابلاغ ستاد ملی کرونا دستور به تعطیلی بخش یا ارگانی را صادر کرده و محدودیت ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نحوه اجرایی تعطیلی‌های بهمن و اسفندماه سال 98 را تشریح کرد و افزود: تعطیلی‌های بهمن‌ماه و اسفندماه با ابلاغ و مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و بعد از رفع محدودیت‌ها باز هرگونه تصمیم سلبی و محدودساز باید در ستاد ملی گرفته‌شده و بعد از بالا رفتن آمار مبتلایان و فوتی‌ها در چند هفته گذشته حساسیت‌ها بالا رفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: با پیگیری استاندار قم و دانشگاه علوم پزشکی و ارائه آمارها به ستاد ملی کرونا مصوبات جدید درباره استان قم و تعدادی از استان‌ها اتخاذشده است.

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی از پایین آمدن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در میان همشهریان قمیقم| نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات برای حساس کردن مردم نسبت به کرونا هستیمقم|تجمعات به شیوع گسترده کرونا دامن می‌زند/موکب‌ها، پایگاه مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان برپا کنند

وی محدودسازی در استان‌ها را به مدت یک هفته با صلاح‌دید استاندارها و تأیید وزیر کشور و وزیر بهداشت اعلام کرد و گفت: از فردا محدودیت‌هایی با توجه به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار در قم اجرایی می‌شود.

سلیمان پور لیست امکان و مشاغل شامل تعطیلی و محدودیت‌های استان قم را بیان کرد و گفت: فعالیت و پذیرایی رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و بستنی‌فروشی‌ها فقط به‌صورت بیرون بر امکان داشته و امکان سرو در این مکان‌ها ممنوع است.

وی از تعطیلی کلیه بوستان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: شهربازی‌ها، مهدهای کودک‌ها و خانه‌های بازی در سطح شهر نیز در هفته آینده تعطیل بوده و شهرداری به‌عنوان متولی بخشی از این مکان‌ها به تعطیلی آن‌ها نظارت کافی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: تعطیلی کلیه گیم نت‌ها و محل‌های بازی سرپوشیده نیز در دستور کار قرارگرفته و استخرها، سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی نیز تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

وی ممنوعیت برگزاری مراسم در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امکان متبرکه را نیز بخشی از محدودیت‌های استان قم عنوان و تصریح کرد: برگزاری مراسم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و بقاء امامزادگان و حرکت دستجات در اربعین امام حسین(ع) و تعزیه‌خوانی ممنوع است.

سلیمان پور ادامه داد: برگزاری کلیه آزمون‌های جوامع صنفی، غیر صنفی و همایش‌های تعطیلی بوده و کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی و سایر مؤسسات تعطیل و خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه دهند.

وی هرگونه تجمع و تشکیل کلاس حضوری را ممنوع دانست و تأکید کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌ها و توزیع نذورات در سطح استان ممنوع بوده و اعمال محدودیت در آرامستان‌ها و تشویق مردم در عدم حضور در مراسم تشیع و تدفین در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/456/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی محدودیت ها استان قم ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود