Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@17:22:18 GMT

بشار در بین چهار هافبک برتر لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۰۳۵

بشار در بین چهار هافبک برتر لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از فردا چهارشنبه برگزار می‌شود. یک جدال تمام عربستانی بین النصر و الاهلی و یک جدال نیز بین پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان تکلیف دو تیم باقی مانده در منطقه غرب را مشخص خواهد کرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار هافبک برتر لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را به شرح زیر انتخاب کرد:

بشار رسن (پرسپولیس ایران)
تعداد کمی از بازیکنان در سن ۲۳ سالگی می‌توانند ادعا کنند که به اندازه بشار در مسابقات AFC بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک که به عنوان بخشی از ترکیب عراق موفق به کسب عنوان قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شد، با باشگاه نیروی هوایی به عنوان قهرمانی جام AFC کاپ ۲۰۱۶ رسید و به تیم پرسپولیس کمک کرد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ و سپس فینال در سال ۲۰۱۸ برسد. در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، گل رسن از روی نقطه پنالتی پرسپولیس را به پیروزی یک بر صفر مقابل التعاون رساند تا پرسپولیس با ۱۰ امتیاز در رده اول گروه C قرار بگیرند. او در شوت و ایجاد موقعیت و تعداد پاس در کنار وحید امیری و احسان پهلوان در بین چهره‌های شاخص پرسپولیس بوده است.
بیشتر بخوانید: شجاع در بین چهار مدافع برتر لیگ قهرماناندیگر هافبک‌های انتخابی به شرح زیر هستند:
مارکو مارین (الاهلی عربستان)
جلال الدین ماشاریپوف (پاختاکور)
عبدالرزاق حمدالله (النصر) منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا