Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرشادپیله چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان و تأمین اجتماعی و اداره‌های کل بیمه‌ای قزوین به‌صورت قرارداد موقت، همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیله‌چی با اشاره به آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: این شرکت به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان، تأمین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو می‌کند.
او افزود: ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین از سوم مهرماه آغازشده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir تا دوازدهم مهرماه سال جاری در این آزمون ثبت‌نام کنند، کارت ورود به جلسه ۲۹مهر از طریق سایت مرکز آزمون قابل دریافت بوده و آزمون روز جمعه دوم آبان ماه برگزار می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: از طریق این آزمون ۴۰نفر در تأمین اجتماعی استان قزوین در رشته‌های خدمات اداری، کمک پرستار (بهدار)، منشی، نگهبان، راننده آمبولانس جذب می‌شوند، متقاضیان در این رشته‌های باید مدرک دیپلم ریاضی، علوم تجربی یا علوم انسانی داشته باشند.
او تأکید کرد: با توجه به این‌که داشتن مدرک بهیاری برای شرکت‌کنندگان امتیاز محسوب می‌شود بنابراین این آزمون برای افرادی که دوره‌های کمک پرستاری جهاد دانشگاهی قزوین را پشت سر گذاشته‌اند فرصت مناسبی است.
پیله‌چی اظهار کرد: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیک‌ترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام‌شده داوطلب در فرم ثبت‌نام برای روز آزمون است که در فرم ثبت‌نام درج خواهند کرد. ساعت آغاز و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شـرکت در آزمون درج می‌شود و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان می‌رسد.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: با توجه به این‌که برگزاری این آزمون بر عهده جهاددانشگاهی قزوین است به‌تمامی شرکت‌کنندگان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

46

کد خبر 1437824

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین جهاد دانشگاهی قزوین آزمون استخدامی تأمین اجتماعی برگزار می شود ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب، ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

بالغ بر ۱۹ هزار نفر در چهار رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش