Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در میان خودروهای تولیدی کشور  برخی محصولات مدیران خودرو می‌توانند نمونه مناسبی باشند از تولید یک نمونه مفهومی به نمونه واقعی ، چرا که طراحی  اکثر محصولات مدیران خودرو در میان نمونه های تولیدی کاملا مدرن و به روز هستند.

کانسپت تی ایکس در  معتبرترین نمایشگاه خودرو جهان یعنی ژنو در سال 2012 توانست به عنوان خودروی برتر مفهومی شناخته شود، طراحی بسیار مدرن و جذاب آن نقطعه شروعی پر قدرت برای شرکت سازنده بود تا در نهایت بر اساس این مدل مفهومی خودروی تیگو7 در سال 2016 شکل بگیرد و به سرعت در فاصله زمانی کوتاه در بازار ایران معرفی می‌شود و تا به امروز به عنوان یک شاسی بلند شیک و مدرن شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که بدانید خودروی تیگو7 که برگرفته شده از کانسپت  تی ایکس است و در سال 2016 از مجله ژاپنی تخصصی استایل  لقب زیباترین خودروی چینی را به تیگو7 داد. از دیگر خودروهای معروف مفهومی که به تولید رسید  مدل مفهومی بتا بود که در نمایشگاه های گوناگون  به نمایش گذاشته شد و یک طراحی پخته و به روز و اصیل بود که سر انجام این خودرو در سال 2017 معرفی شد و در سال 2019 در ایران با نام ایکس 55 معرفی شد ، شاسی بلند جمع و جوری که خیلی ها طالب آن هستند و کاملا سبکی خاص و منحصر به فرد دارد ، اما اگر از دنیای شاسی بلندهای مدیران خودرو  اگر بیرون بیائیم و وارد دنیای سدانها بشویم  در آنجا هم باز نمونه های جذابی خواهیم یافت ، کانسپت آلفا که بسیار زیبا و آینده نگر بود در سال 2015 سرانجام  با نام آریزو5 رونمایی شد و با فاصله 1 سال در بازار ایران به عنوان یک سدان بسیار زیبا و مدرن عرضه گردید . حال میتوان دریافت که هرکدام از این خودروهای زیبا داستانی جذاب داشته اند و حال امروز به عنوان خودروهایی تاثیرگذار در بازار کشور شناخته میشوند.

پربیننده ترین ۲۰۶ تیپ ۵ چند؟ +جدول پژو پارس LX چند؟ +جدول تیبا ۱۵۰میلیون تومان شد قیمت لاستیک چهار برابر شد سمند سورن چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان قیمت خودرو صنعت خودرو شاسی بلند مدیران خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مدیران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

کد خبر: 1229614 برچسب‌ها قیمت خودرو

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز