Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان پیرامون برنامه‌های ملی و مذهبی نیمه دوم سال جاری، اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری در مباحث مربوط به بخش فرهنگ یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ در استان کردستان، افزود: ما رویکرد فعالیت‌های خود را بر روی مسائل فرهنگی قرار داده‌ایم و همه باید کمک کنیم تا در این بخش به وضعیت و شرایط بهتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مسئله بسیار مهم وضعیت کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه ما ضروری است.

وی با تاکید بر دقت بیشتر مدیران و مسئولان در این راستا، عنوان کرد: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و حتی‌المقدور از برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های تجمعی پرهیز کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی با تقدیر از همراهی مردم به‌ویژه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام برگزاری مراسم‌های محرم، افزود: خوشبختانه مردم ما ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مراسم‌های مناسبتی را خوب و آبرومند برگزار کردند.

وی بر توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مسئولان بهداشتی برای برگزاری مراسم‌های مناسبتی پیش رو، عنوان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش‌های صورت گرفته از سوی کادر بهداشت و درمان، اقدامات خوبی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است ولی متأسفانه بخش اندکی از مردم جامعه نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی تفاوت هستند.

نماینده ولی فقیه ضمن اشاره به انجام مسافرت‌های غیر ضرور از سوی عده‌ای در ایام تعطیلات که راهی شمال کشور می‌شوند، بیان کرد: جالب اینجاست که این افراد خود پروتکل‌ها را رعایت نکرده و مدعی هم هستند.

وی بر خوش رفتاری با ارباب رجوع از سوی مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی تاکید کرد و گفت: برخورد حسنه و با ادبیات مناسب با ارباب رجوع باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: در شرایط فعلی بخشی از مشکلات از جمله گرانی، مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی دست من و شما نیست ولی برخورد مناسب و با اخلاق حسنه با ارباب رجوع دست ماست و باید ما هر کدام در هر جایگاهی که هستیم این مسائل را رعایت کنیم.

کد خبر 5036024

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان فرهنگ و هنر چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد