Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اینجا میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران در قلب پایتخت و در فاصله چند صد متری از مرکز مدیریت این میدان و اتحادیه صنف بارفروشان است اما نظم، بهداشت، نظارت و ضابطه به چشم نمی‌خورد.

در روزهای پر خطر که تمام امکانات و توان کشور برای مبارزه با کرونا و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از رمق افتاده است، آلودگی و بیماری اینجا جولان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر برای تولید انواع فرآورده های کشاورزی و مواد غذایی سخت گیری های بهداشتی معمول می‌شود اینجا پرده بهداشت دریده شده است.

تشت های بزرگ، رنگ پریده و نیمه چرک روی زمین‌های لجن بسته گذاشته شده و لیمو ترش و انگور وارد تشت‌ها شده و به سرعت خارج می شود و این محصولات کشاورزی خام وارد دستگاه‌ها و در نهایت در دبه‌ها ریخته می‌شود و افراد آب گوجه، لیمو ترش و انگور را به خانه می برند.

پروتکل‌های بهداشتی کرونا که هیچ، رعایت مسائل بهداشتی نیز در اینجا تعطیل است.

آب میوه گیری به جای عمده فروشی

درحالی در مقابل حجره های میدان بزرگ میوه و تره بار آزادانه فعالیت های غیر مرتبط  انجام می شود که بار فروشان میدان مرکزی صرفا باید به عمده فروشی میوه و تره بار بپردازند.

نامه اتاق اصناف و وزارت بهداشت درباره عدم رعایت موارد بهداشتی

قاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران در نیمه اردیبهشت ماه سال جاری نیز با ارسال نامه ای به اتحادیه بار فروشان، از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا در میدان مرکزی میوه و تهران انتقاد کرد.

در متن آن نامه آمده است: به پیوست، نامه مرکز بهداشت جنوب تهران در ارتباط با عدم رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت جهت اطلاع رسانی ارسال می گردد.

کسب در آمد از معابر

از دیگر مشکلات میدان مرکزی میوه و تره بار می توان به وضعیت نامناسب فاضلاب و رها سازی آبهای آلوده در سطح گذرها، جولان جانوارن موذی و عدم رعایت مسائل بهداشتی کرونا در این میدان اشاره کرد که میوه و سبزی مورد نیاز مردم شهر تهران و حتی دیگر استان ها را توزیع می کند.

بنابراین گزارش جدا از مسائل بهداشتی میدان، مشکلات دیگری نیز مانند تجاوز به حریم عمومی رفت آمد و معابر هست که به عبارت ساده تر کسب در آمد از معابر و تجاوز به حقوق شهروندان بدون هیچ گونه نظارتی اینجا امری عادی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: میوه و تره بار وزارت بهداشت محصولات کشاورزی میوه و تره بار وزارت بهداشت میدان مرکزی میوه میوه و تره بار عدم رعایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است