Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید اوحدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اظهار کرد: مشکل مسکن و اشتغال از مشکلات جدی خانواده شهدا و ایثارگران در کشور می‌باشد که در این رابطه دو تفاهم نامه برای حل مشکل این افراد در استان اردبیل امضا می‌شود.

وی افزود: باید در حوزه مسکن ایثارگران یک حرکت و جهش جهادی رخ دهد و این مشکلات فقط در پایتخت حل نمی‌شود و بلکه باید در استان‌ها حضور پیدا کرد تا مشکلات به شکل میدانی بررسی و حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: زیبنده نیست پس از گذشت ۴۰ سال از آغاز جنگ تحمیلی، ایثارگران و خانواده این عزیزان از بابت مسکن در مضیقه باشند.

اوحدی بیان داشت: اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا در دستور کار است و در حوزه درمانی اقدامات مناسبی اتفاق افتاده است که امیدواریم از هفته آینده، مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه درمان و بیمه حل شود.

واکسن آنفلوآنزا در منزل ایثارگران تزریق خواهد شد

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: واکسن آنفلوآنزا برای والدین بالای ۶۰ سال شهدا، همسر و فرزندان شهدا و نیز جانبازان بالای ۲۵ درصد در منزل شخصی تزریق خواهد شد و نیازی نیست به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور برنامه «لاله‌های سپید» با حضور خانواده شهدای دفاع مقدس، اهل تسنن و فاجعه منا در اوایل مهرماه برگزار شد.

برگزاری همایش نخبگان خانواده ایثارگران و شهدا به صورت مجازی

اوحدی ادامه داد: همچنین فردا برای اولین بار «همایش نخبگان خانواده ایثارگران و شهدا» به شکل مجازی با ارتباط با کلیه استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: خدمت به اسطوره‌های دفاع مقدس و خانواده این عزیزان باید با مدیریت جهادی همراه باشد.

-انتهای پیام/3463/620/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن استان اردبیل اشتغال خانواده سعید اوحدی ایثارگران آنفلوآنزا لاله های سپید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان