Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تاکید براینکه آیت الله سیستانی همواره نزد مردم و دولت ایران مورد احترام بوده است، تصریح کرد: نقش مرجعیت ایشان در ثبات و امنیت عراق بی بدیل است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه «نصیر عبدالمحسن عبدالله» سفیر جدید عراق در تهران، با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با عراق به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به حمایت از صلح، ثبات و امنیت عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور  با اشاره به اینکه ایران در دوران مبارزه با داعش با تمام توان و امکانات در کنار دولت و ملت عراق بود، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان دو فرمانده بزرگ نشانگر این است که مردم ایران وعراق در کنار یکدیگر در مقابله با تروریسم ایستادگی می کنند.

«نصیر عبدالمحسن عبدالله» سفیر جدید عراق در تهران نیز با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور بر ضرورت گسترش و شکوفایی بیش از پیش روابط تهران-بغداد تاکید کرد و افزود: دولت و ملت عراق کمک ها و تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش را از یاد نمی برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله سيستاني روابط ایران و عراق حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی