Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-با همت بنیاد علوی و همکاری اداره ورزش و جوانان ، شهرستان لنده به عنوان پایلوت طرح ورزشی در مسیر محرومیت زدایی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آماده بودن زیر ساختهای ورزشی، نقش مهمی در بروز و پرورش استعدادهای هر منطقه دارد تا جایی که یکی از مهمترین علل ناکامی ورزشکاران رشته های مختلف، نبود زیر ساختهای مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، شهرستان لنده به عنوان یکی از قطبهای با استعداد ورزشی، به عنوان پایلوت بهسازی و ساخت اماکن ورزشی از سوی بنیاد مستضعفان  انتخاب شد. امری که بی شک باعث ظهور و بروز نوجوانان و جوانان با استعداد می شود.

به رغم همه این مشکلات، اقدام بنیادین جهت رفع نقیصه ها و کمبودها در دستور کار بنیاد قرار گرفت تا بارقه امید را در دلهای جوانان ورزشکار این منطقه محروم ایجاد کرده باشد.

اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بنیاد علوی اقدام به احداث 7 زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف شهرستان لنده نموده است.

اصفهان| رئیس فدراسیون شنا: موفقیت ورزش ایران در گرو پیشرفت شنا و دوومیدانی استافزایش قابل توجه بودجه شمشیربازی توسط وزارت ورزشبازسازی 60 مجموعه ورزشی شهر تهران با مشارکت بخش خصوصی

سید محمد علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در سال گذشته با همت اداره کل ورزش و جوانان استان 24 طرح ورزشی بهره‌برداری و تقدیم مردم و جوانان استان گردید، اما متاسفانه برخی از پروژه‌های ورزشی در استان به دلیل شرایط اقتصادی و تحریم‌های حاکم نیمه کاره مانده اند.

وی افزود: در شهرستان لنده به عنوان پایلوت پروژه‌های ورزشی استان با همکاری بنیاد علوی احداث هفت زمین چمن مصنوعی را شروع کرده‌ایم، که از این تعداد 4 زمین چمن با مشارکت بنیاد علوی و سه زمین چمن با همت اداره ورزش و جوانان استان احداث می‌شود.

علوی خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای ایدنک در شهرستان لنده در هفته دولت افتتاح شد و دو زمین چمن روستاهای آبدگاه و آب طیب نیز نیازمند اعتبار  به میزان 700 میلیون تومان هستند که در صورت تخصیص اعتبار تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: اداره ورزش و جوانان به 50 درصد از تعهدات خود در رابطه با چهار زمین چمن مصنوعی مشارکتی با بنیاد علوی عمل کرده است و برای تکمیل این زمین‌ها منتظر انجام تعهدات بنیاد علوی و پرداخت اعتبارات لازم از این بنیاد هستیم.

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان زمین چمن مصنوعی شهرستان لنده بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است