Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: همواره از نظر روحی بر فوتبال ازبکستان مسلط هستیم البته نباید فراموش کنیم که پاختاکور با حذف استقلال روحیه مضاعف پیدا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم قاسمپور در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت:

پرسپولیس یک بازی منطقی را مقابل السد قطر در دستور کار داشت و طبیعی بود محتاطانه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السد در زمین خودش بازی می‌کرد مربی سرشناسی مانند ژاوی و بازیکنان با کیفیتی هم داشت که سال‌ها است در کنار هم بازی می‌‌کردند و این تیم چند ملی‌پوش قطر را هم به خدمت گرفته بود.

ابراهیم قاسمپور افزود:‌

شاید السد مقابل پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود اما در موقعیت گلزنی هر دو تیم خوب بودند اما پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کرد. نماینده ایران وقتی بدون توپ می‌شد بسته بازی می‌کرد و در زمانی هم که صاحب توپ بود به خوبی صاحب موقعیت گلزنی می‌شد. باعث خوشحالی است که پرسپولیس مقابل این تیم قطری با برنامه و خوب بازی کرد و مجموعه تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان از فضای احساسی به دور بودند و محتاط و با برنامه بازی کردند.

ابراهیم قاسمپور در مورد تقابل روز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان تیمی که استقلال را حذف کرده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، گفت:

در منطقه غرب آسیا ما همواره از نظر روحی و روانی به فوتبال ازبکستان مسلط بوده‌ایم چهارشنبه هم همین حالت وجود دارد. البته نباید فراموش کنیم که پاختاکور یکی از تیم‌های باسابقه آسیا یعنی استقلال را حذف کرده و آن پیروزی انگیزه و روحیه بازیکنان پاختاکور را افزایش داده است. پاختاکور تیم قدرتمندی است که بازیکنانش به خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند و با پاس‌های کوتاه و همچنین ارسال از کناره‌ها موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان خلق می‌کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس مثل بازی با السد خوب بازی کند و برنده مسابقه شود.

این کارشناس فوتبال گفت:

پرسپولیس و پاختاکور نیز هر دو بازی را محتاطانه شروع خواهند کرد و منتظر اشتباهات بازیکنان حریف می‌مانند شاید در این بازی هم ضربات ایستگاهی، خطای پشت ۱۸قدم یا پنالتی نتیجه بازی را تعیین کند که امیدوارم این مسئله به سود تیم پرسپولیس تمام شود.

ابراهیم قاسمپور در مورد هماهنگی خوب بازیکنان جدید پرسپولیس با تیم و نفرات قبلی گفت:

وقتی سرمربی بازیکنی را به خدمت می‌گیرد معنایش آن است که از او شناخت داشته و به خصوصیات فنی بازیکن اشراف دارد. بازیکن هم باید از نظر روحی و روانی خود را با جو تیم تطبیق دهد که این اتفاق معمولاً در استقلال و پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارد. اگر یادتان باشد طارمی و ترابی هم به مرور در پرسپولیس به وضعیت ایده‌آل خود رسیدند. اکنون خریدهای جدید پرسپولیس به خاطر این مسابقات متمرکز آسیایی توانسته‌اند به خوبی با تیم هماهنگ شوند و در ترکیب حضور داشته باشند. این مسئله باعث خوشحالی است و نشانگر آن است که بازیکنان ایرانی کم‌کم دارند تفکر حرفه‌ای پیدا می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاختاکور استقلال کارشناس فوتبال ابراهیم قاسمپور استقلال پاختاکور کارشناس فوتبال ابراهیم قاسمپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: گل اول پرسپولیس خطا بود. ارونوف قشنگ دستش را باز کرد و خطا بر روی بازیکن آلومینیوم کرد و باید داور مسابقه خطا را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و همان صحنه تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.  

او ادامه داد: عرب براقی به جز صحنه خطا قبل از گل اول پرسپولیس خوب سوت زد. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی را پیروز شد قضاوت داور مسابقه در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. در مجموع تصمیمات  و اخطار‌های داده شده از سوی  عرب براقی درست بودند.  

رودنیل بیان کرد: گل‌های زده شده در این بازی درست بودند و مشکلی در این باره وجود نداشت.   در ضربات پنالتی هم مشکلی پیش نیامد، چون عرب براقی قبل از آن به دروازه بانان توضیح داد که در هنگام ضربه پنالتی باید یک پایشان روی خط باشد در غیر این صورت ضربه تجدید می‌شود و این کار را گلر‌ها دقیقا انجام دادند.  

کارشناس داوری گفت:  داور در وقت‌های اضافه می‌تواند باز هم وقت اضافه بگیرد و ۳ دقیقه بعد از ۱۲۰ دقیقه برای برخوردهاو تعویض‌ها گرفت. ۷ دقیقه وقت اضافه بعد از ۹۰ دقیقه بازی هم درست بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر