Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "الیاس مظلومی"، ضمن ابراز خوشحالی از استقبال مردم این استان از بیمه نامه های عمر پس انداز و سرمایه، گفت: با توجه به افت ارزش پول کشور، اما  اقبال عمومی مردم این استان نسبت به بیمه نامه های عمر بسیار خوب است و استان آذربایجان شرقی در بخش بیمه نامه های عمر نسبت به بقیه استان ها بسیار سرآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مهمترین چالشی که در صنعت بیمه وجود دارد را عدم آگاهی نسبت به شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه دانست و گفت که این عدم آشنایی با حقوق در بسیاری از موارد باعث می شود که افرادی که دارای نفع بیمه ای هستند نتوانند  از بیمه نامه  خود استفاده دقیقی کنند.

مظلومی، گفت که خسارت هایی که به دلیل نوسانات برق شهری به وسایل برقی برخی منازل وارد می شود همه بیمه پذیر هستند و یک شرکت بیمه ای مسئولیت نوسان برق را به عهده گرفته، تاکنون خسارت های بسیاری به افراد بابت نوسانات برقی وارد شده که گاهی خسارت های هنگفتی نیز هستند اما اشخاص آگاه به حقوق بیمه ای خود نیستند که بتوانند از آن استفاده درستی کنند.

پربیننده ترین اوضاع نماد بانکی‌ها در تابلوی امروز بورس چگونه بود؟ بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به صادرات رسید نماد ۳ شرکت بیمه‌ای در تالار شیشه‌ای به رنگ سبز در آمد صدور کارت هوشمند برای صنعت بیمه اجتناب‌ناپذیر است بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به کارآفرین رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه صنعت بیمه بیمه عمر بیمه سرمد قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بیمه نامه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی