Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی طرح ولایت دانشجویان استان مرکزی در اراک پایان یافت.

ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در این مراسم اختتامیه گفت: طرح ولایت سال ۹۹ را از اسفند ماه در استان مرکزی با کمک دانشجویان آغاز کردیم و محدودیت‌های بیماری کرونا باعث نشد کار متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوراسماعیل افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سازمان بسیج دانشجویی کشور و اعلام آمادگی‌ها در ۴ استان مرکزی، تهران، قم و یزد طرح ولایت برگزار شد که در استان مرکزی این طرح به شکل حضوری و با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

او اضافه کرد: با تبلیغات موثری که در بستر فضای مجازی انجام شد در ابتدای کار بیش از ۵۵۰ دانشجو ثبت نام کردند که ۳۵۰ نفر آن‌ها به مرحله مصاحبه راه یافتند و در پایان ثبت نام ۶۵ نفر نهایی شد که در طی ۲۰ روز بیش از ۱۵۰ ساعت آموزش تخصصی فراگرفتند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی بیان کرد: در اجرای این طرح اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها کمک‌های خوبی ارائه دادند و بیش از ۱۵ استاد تخصصی هدایت کار آموزش را بر عهده داشتند.

او ادامه داد: در طرح ولایت دانشجویی ۸ کمیته فرهنگی، پشتیبانی، پدافند زیستی، اموزش، مالی، رسانه، ارزیابی و نظارت فعال بودند و همچنین کانون دانش آموختگان طرح ولایت با هدف استمرار کار آموزشی و تربیتی در استان مرکزی راه اندازی شد و امیدواریم بتوانیم این کار ارزشمند را ادامه دهیم.

پوراسماعیل تصریح کرد: خوشبختانه امروزه جوانان دانشجو حرکت‌های خوبی بر مبنای جهاد علمی و فرهنگی در دانشگاه‌ها انجام می‌دهند که لازمه اثربخشی و ماندگاری این حرکت‌ها جلوگیری از انحراف در مسیر است که طرح ولایت به خوبی می‌تواند جوانان را از انحرافات نجات دهد.

او اظهار کرد: طرح ولایت یک درخت بابرکت و با عظمتی است که روز به روز تقویت و رشد پیدا می‌کند و خوشبختانه امروز به یک دوره عمیق معرفتی برای رشد و تعالی دانشجویان تبدیل شده و هر روز شاهد این هستیم دانشجویان زیادی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: در طی این سال‌ها دوره‌های تربیتی و آموزشی طرح ولایت افسران و سفیران جوان زیادی را تربیت کرده که در برابر با تبلیغات و جنگ فرهنگی دشمنان به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.

او اضافه کرد: اگر امروز در گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهیم به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم باید بر مسئله خودسازی اهمیت زیادی دهیم چراکه اگر خود را بسازیم قطعا در تربیت دیگران نیز موثر خواهیم بود.

پور اسماعیل تصریح کرد: طرح ولایت زمینه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی آن هم به دستان با کفایت جوانان انقلابی ایران اسلامی است و اگر مقام معظم رهبری و بزرگانی، چون آیت الله مصباح بر روی این طرح عمیق فرهنگی تاکید دارند به دلیل این شاخصه مهم است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ولایت دانشجویی بسیج دانشجویی استان مرکزی بسیج دانشجویی طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر