Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی به فرصت طلبان اجازه سوء استفاده در بازار را ندهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از دلایل تشکیل جلسه شورای قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، تبریک بابت انتصاب ریاست جدید این سازمان، تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و بررسی مسائل و مشکلات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و حل آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای مصوبات سفر ریاست معزز قوه قضاییه به استان زنجان الحمدلله استان زنجان جز استانهای برتر در اجرای مصوبات سفر بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: ما برخی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه را 100 درصد اجرایی کرده ایم و برخی از مصوبات مانند پروژه های عمرانی را حدودا 60 درصد اجرا کرده ایم که لازم است از پشتیبانی و حمایت های مرکز تقدیر و تشکر کنیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی ضمن اشاره به وضعیت آشفته بازار و گرانی های موجود در کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بایستی به وضعیت بازار نظارت لازم را داشته باشد. این گرانی ها به هیچ وجه زیبنده نظام نیست، انتظار و توقعمان از مسولان امر این است که مشکلات مردم را حل کنند در این راستا اداره تعزیرات حکومتی اجازه ندهد تا برخی از فرصت طلبان در سایه تحریم ها و گرانی دلار استفاده کنند و مردم را بیش از پیش به مضیقه و سختی بیندازند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان افزود: الحمدلله در بحث رسیدگی به پرونده های معوق توفیقات خوبی کسب کرده ایم اما باید تلاش کنیم تا پرونده های معوق را به حداقل برسانیم که در این راستا لازم است از کلیه همکاران تقدیر و تشکر کنیم.

در این جلسه مدیران و روسای سازمانهای تابعه نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد