Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس صنایع جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت جهت امور انبار مواد اولیه، برآورد قیمت محصولات، برآورد قیمت تمام شده محصولات و ... حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و یا رشته های مرتبط مسلط به کار با نرم افزار اکسل و سایر نرم افزارهای کامپیوتری منظم، با دقت، خوش فکر متقاضیان با حداکثر سن 35 سال و همچنین ساکنین جنوب غربی تهران و نزدیک به شادآباد در اولویت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پذیرفتن متقاضیان سیگاری معذوریم. ساعت کاری: شنبه تا سه شنبه 7 الی 17 و چهارشنبه 7 الی 16 محیط کار سالم و شرایط کارگاه مناسب می باشد. حقوق، بیمه و مزایا براساس قانون کار اضافه کاری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه کامل خود شامل سن، سابقه تحصیلی، سابقه کار، محل سکونت و ... را به واتس‌اپ یا ایمیل زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. رزومه ها بررسی شده و در صورت نیاز با متقاضی تماس گرفته خواهد شد. اطلاعات تماس واتساپ 09191182550 ایمیل raadsun1383@gmail.com آدرس: منطقه شادآباد

 

پربیننده ترین متقاضیان استخدام بخوانند استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت پرتو خازن در تهران استخدام مهندس عمران از لرستان جهت کار در شهرستان رفسنجان استخدام مسئول دفتر مدیریت کارخانه در شرکت پدیده شیمی جم استخدام کارشناس پذیرش تحصیلی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن

حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پرداخت آورده متقاضیان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متناسب با پیشرفت فیزیکی هر پروژه انجام می‌شود افزود: پیش از  این پرداختی پروژه‌های نهضت ملی مسکن هر ۴ ماه یکبار بوده در صورتی که این موضوع مطابق ضابطه و قانون و یا بخشنامه‌ای نبوده و تنها  براساس پیشرفت های فیزیکی و طبق روال دریافت آورده در پروژه های گذشته پرداخت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد:  برای تکمیل کارگاه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران و دریافت تسهیلات بانکی و انعقاد قرارداد مشارکتی نیاز به تزریق مالی داشته ایم که  تنها برای این دوره از طریق پیامک به متقاضیان اعلام کردیم که‌  آورده و اقساط خود را پرداخت کنند.

او اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع مالی تنها در این دوره مدت زمان تکمیل آورده به دوماه کاهش یافت و در حال حاضر با رفع مشکل در کارگاه‌ پروژه های نهضت ملی مسکن  از دوره‌های بعد زمان پرداخت آورده متقاضیان ۲ ماهه نخواهد بود و متقاضیان نهضت ملی مسکن مهلت بیشتری برای پرداخت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در نهایت به نفع متقاضی است، گفت: تا دو سه ماه آینده به‌خاطر اینکه مشکل تسهیلات برطرف شده است نیازی به پرداخت سهم آورده متقاضی نباشد و از محل تسهیلات بانکی پروژه را مدیریت می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟