Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال اسنادی را از مکالمات بین خود و فدریکو پاستورلو را منتشر کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال اسنادی را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش طرفداری، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در یک مصاحبه ویدیویی توضیحاتی در خصوص نیامدن آندره آ استراماچونی را ارائه داد که با تکذیب سرمربی سابق آبی ها همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مدیرعامل استقلال که شب گذشته هم گفته بود در صورت نیاز مدارک و اسنادی را منتشر می کند، مکالمات بین خود و مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی، فدریکو پاستورلو را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

مدیر عامل استقلال طی این مکالمه از مدیر برنامه های استراماچونی درخواست کرده که برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا مرد ایتالیایی و او به قطر بیایند و بازی ها را از نزدیک تماشا کنند و بعد از آن در خصوص توافق نهایی صحبت کنند.

فدریکو پاستورلو هم در پاسخ او سه شرط را بیان کرده است. اولین آن ها این است که 900 هزار یورو به حساب استراماچونی واریز شود. دومین شرط مربوط به قانون منع ورود مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران بوده و این که فدراسیون اجازه حضور استراماچونی را بدهد. سومین شرط هم این است که قرارداد استراماچونی با استقلال، 1 میلیون و 350 هزار یورو باشد. همچنین پاستورلو اعلام کرده تا زمانی که این سه شرط انجام نشود، استراماچونی جایی نمی آید.

احمد سعادتمند حالا این اسناد را منتشر کرده و در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر در هتل کالکشن رم انجام دادیم ...

پست احمد سعادتمند مکالمات احمد سعادتمند و فدریکو پاستورلو

 

همچنین بخوانید:

استراماچونی | دو نکته ای که مرد ایتالیایی را ناراحت کرده است!

استراماچونی: مذاکرات فیک و غیر واقعی بود

دل استراماچونی هنوز هم با استقلال است!

صحبت های یک طرفه سعادتمند در شبی که هواداران استقلال هم مقصر شناخته شدند!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدریکو پاستورلو احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس

رم در تلاش است تا از طولانی شدن مذاکرات یوونتوس و فدریکو کیه زا بهره ببرد

طرفداری | قرارداد فدریکو کیه زا، وینگر 26 ساله یوونتوس در تابستان 2025 تمام می‌شود و هنوز توافقی جهت تمدید قرارداد میان طرفین حاصل نشده است. 

از قرار معلوم، حضور ماسیمیلیانو الگری در باشگاه یوونتوس یکی از دلایل بی‌میلی فدریکو کیه زا برای ماندن در جمع بیانکونری بود اما با بالا رفتن احتمال اخراج الگری، حالا خوش‌بینی‌هایی درباره تمدید قرارداد کیه زا وجود دارد. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده مذاکرات یوونتوس و کیه زا برای تمدید قرارداد یک ساله تا 2026 در جریان است اما کوریره دلو اسپورت از تلاش رم برای خرید این وینگر سرعتی تیم ملی ایتالیا خبر داده است.

رم که تماس‌هایی با فالی رمضانی، مدیربرنامه کیه زا داشته، در تلاش است پیشنهاد قراردادی 4 ساله با دستمزد 5 میلیون یورویی به او ارائه کند. دنیله ده روسی بسیار مشتاق است کیه زا را برای آوردن به پایتخت متقاعد کند اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در آینده این ستاره ایتالیایی تعیین‌کننده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل