Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری روز سه شنبه اعلام کرد: در پی انتشار خبری در رسانه‌ها به نقل از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر این که معاون حقوقی رئیس‌جمهوری پیگیر ترخیص کالا از مناطق آزاد هستند به اطلاع می‌رساند معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری مطابق صلاحیت قانونی خود، در زمینه مورد اشاره ایشان نفیاً یا اثباتاً ورود و مداخله نداشته و اعلام نظر و اقدامی نکرده است همچون گذشته صرفاً در مواردی که نظر حقوقی و تخصصی این معاونت خواسته شود یا مشکل حقوقی برای دستگاه‌های اجرایی در این زمینه ایجاد شود نظر خود را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری تاکید کرد: از اصحاب محترم رسانه و نیز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود در چنین جلساتی که بازخورد رسانه‌ای دارد مطالب را با دقت نظر کارشناسی ارائه کنند.

برچسب‌ها کالای اساسی گمرک جمهوری اسلامی ایران معاونت حقوقی ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی گمرک جمهوری اسلامی ایران معاونت حقوقی ریاست جمهوری کالای اساسی گمرک جمهوری اسلامی ایران معاونت حقوقی ریاست جمهوری اخبار کنکور معاونت حقوقی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس گفت: در فروردین ماه، ۳۰ هزار تن کالا به ارزش هفت میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از طریق گمرک مرزی سرخس به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۴۷ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزایش یافته است.   علی‌اکبر کیانی علی آباد افزود: عمده کالا‌های صادراتی مصالح ساختمانی، موادغذایی و محصولات پتروشیمی بوده است.   وی ادامه داد: همچنین ترانزیت ورودی از کشور‌های روسیه و آسیای میانه (ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان) به مقاصد هند، چین، پاکستان، امارات با وزن ۸۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۰ درصد افزایش یافته است.   به گفته او، عمده کالا‌های ترانزیتی حبوبات، گوگرد، مشتقات سوختی بوده که از طریق حمل ریلی و جاده‌ای مبادله شده است.   کیانی اعلام کرد: درمجموع ۱۸۰ هزار تن انواع کالا‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در فروردین امسال ازگمرک سرخس مبادله شده است.   بزرگترین گمرک و مرز ریلی خاورمیانه با حجم ۸۰ درصد از کل مبادلات و تبادلات کشور، در سرخس واقع شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو