Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@04:47:02 GMT

مادورو: ایران و ونزوئلا با عزت ایستاده‌اند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۱۰۶

مادورو: ایران و ونزوئلا با عزت ایستاده‌اند

رویداد۲۴ تارنمای تلویزیون رسمی ونزوئلا نوشت: «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا در توئیتی تصریح کرد: کشور‌های کوبا، نیکاراگوئه، سوریه، ایران و ونزوئلا و دیگر کشور‌های برادرمان در جهان، حق تعیین سرنوشت و ایجاد صلح و امنیت را در منطقه خود داریم. ما اینجا با عزت تاریخی خود ایستاده‌ایم و در صلح و آرامش، آماده رویارویی با چالش‌ها و پیروزی‌های جدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مادورو در صفحه توئیتر خود افزود: ما ملتی آزاد و مستقل هستیم که خواستار توقف آزار و شکنجه و محاصره‌ای هستیم که پیشرفت ملت ما را تهدید می‌کند.

رئیس دولت کاراکاس همچنین در هفتادوپنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه آمریکا به بزرگترین تهدید برای صلح جهانی در طول تاریخ تبدیل شده، خواستار توقف تمام اقدامات قهری و یکجانبه گرایی آمریکا دربرابر ملت‌هایی شد که از حاکمیت و استقلال خود دفاع می‌کنند.

رئیس جمهوری ونزوئلا بار دیگر از دولت آمریکا خواست تا اجازه دهد ملت ونزوئلا در صلح و آرامش به رشد و توسعه کشور بپردازد و به دولت واشنگتن تاکید کرد که دست از مجرم انگاری کسانی که با سیاستی مستقل و مقتدر زیر طراحی‌های سلطه طلبانه آن‌ها قرار نمی‌گیرند، بردارد.
بیشتر بخوانید: به ونزوئلا بنزین دادیم، شمش طلا گرفتیممادورو همچنین در خطاب به «دولت سلطه‌گر آمریکا» اظهار کرد: قرن ۲۱ میلیون‌ها چشم فراتر از رسانه‌ها را می‌بیند. هنوز زمان بازگشت به قانون بین‌المللی وجود دارد. ما به شما می‌گوییم که هنوز زمان دارید تا بی‌اعتباری و ناراحتی جهانی را که خودسرانه و متکبرانه در دنیای هوشیار تحریک می‌کند، برگردانید.

ایالات متحده آمریکا و برخی از همپیمانان این کشور در سال‌های اخیر، تحریم‌هایی را علیه دولت ونزوئلا با هدف منزوی کردن رئیس‌جمهور این کشور و وادار کردن وی به کناره‌گیری از قدرت وضع کرده‌اند. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ونزوئلا مادورو آیت الله سیستانی قره باغ انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش خبرآنلاین «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898970

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است