Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:38:04 GMT

خانواده شهدا در برنامه چهل‌چراغ تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۳۷۰

خانواده شهدا در برنامه چهل‌چراغ تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل قضات‌لو رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه چهل چراغ برای تجلیل از خانواده شهدا گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است و ما به آنانکه در این دفاع پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند تا ابد مدیونیم لذا با در نظر گرفتن برنامه‌ای با عنوان «چهل چراغ» بر آن شدیم تا با تجلیل از خانواده شهدا همان‌ها که کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم دین خود را ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شرکت می‌کردند، منتظران حقیقی بودند و اینک انتظار را باید از مادران شهدای گمنام پرسید، ما چه میدانیم دلتنگی غروب جمعه را. چهل چراغ ویژه برنامه‌ای است که امروز دوشنبه هشتم مهر در امامزاده سیده ملک خاتون با اجرای غلامرضا احمدی و روایتگری حاج سعید تاجیک اجرا می‌شود.

قضات‌لو گفت: این‌برنامه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ همراه با مراسم عزاداری میزبان شهروندان است که یقیناً حضور خانواده‌های شهدای مدافعان حرم و هشت سال دفاع مقدس زینت بخش مجلس خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این‌برنامه به امامزاده سیده ملک‌خاتون مراجعه کنند.

کد خبر 5035826

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری موزه دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس علی محمد بشارتی چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ترجمه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی رایزنی فرهنگی تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران انتشارات سروش تجدید چاپ گردشگری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس چهل چراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست