Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@05:55:59 GMT

مذاکره کریمی با 3 باشگاه ترکیه‌ای

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۹۴۳

به نقل سایت «فاناتیک» ترکیه، سینا رنجبران، مدیربرنامه علی کریمی ، هافبک استقلال با مسئولان باشگاه‌های گالاتاسرای و باشاک شهیر دیدار کرده اما به نظر می‌رسد ترابزون اسپور گامی خوب برای جذب این هافبک برداشته است.

علی کریمی اکنون به همراه مدیربرنامه هایش در استانبول است و مذاکرات با ترابزون اسپور در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیربرنامه بازیکن ایرانی درباره این مذاکرات، گفت: مذاکرات ادامه دارد. می توانم بگویم ما با مدیران گالاتاسرای، باشاک شهیر و ترابزون اسپور درباره کریمی مذاکراتی داشتیم. 3 پیشنهاد دیگر از قطر رسید که رقم بالاتری دارند ولی اولویت کریمی بازی کردن در ترکیه است.

این سایت ترکیه در ادامه نوشت: علی کریمی اکنون به استانبول آمده است و انتظار می‌رود اگر اتفاق خاصی نیفتد با ترابزون اسپور قرارداد امضا کند. کریمی دوست نزدیک مجید حسینی بازیکن ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور است و این هم باعث می شود تا شانس ترابزون از بقیه بیشتر باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علی کریمی استقلال ترابزون اسپور استقلال علی کریمی گالاتاسرای ترابزون اسپور ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد