Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@22:13:10 GMT

شکست مفتضحانه دموکراسی در هند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۹۵۳

شکست مفتضحانه دموکراسی در هند

پس از شیوع ویروس کرونا در هند و تشدید شایعات مبنی بر شیوع این ویروس توسط مسلمانان این کشور، آزار و اذیت مسلمانان هند افزایش یافته و شکنجه و زنده به گور کردن زنان و کودکان مسلمان در هند فاجعه انسانی تمام عیار است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالهادی ده باریزی؛ قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است دولت هند در مقابل هندوهای افراطی و احزاب طرفدار انها با توقف کشتار مسلمانان،از انزوای خود در جهان اسلام جلوگیری کند پلیس هند نه تنها در خشونت علیه مسلمانان دخیل بوده است بلکه در بسیاری موارد خود را کنار کشیده تا اراذل هندو مسلمانان را قتل عام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت مودی قصد دارد کار و اسکان در کشمیر و شهرک سازی برای افراد غیر بومی را صادر کند ،اراضی عمومی کشمیر (جنگلها و معادن )را به افراد هندی و هندو مذهب واگذار کند، همچنین اشتغال مردم مسلمان کشمیر در معرض خطر قرار دارد ،قوانین ضد اسلامی مثل جواز ازدواج همجنس بازان و زنای محصنه و فحشا در کشمیر اجرا شده است.

 

دولت بنا دارد پیش از صدها مشروب فروشی را در کشمیر راه اندازی کند. سیاستهای دولت ناراندرا مودی نخست وزیر هند را می توان به سیاست نازی‌ها تحت عنوان مکانی برای زیستن تشبیه کرد و آن را تهدیدی برای همسایگان خود دانست. هند به دلیل اختلافات بر سر قوانین شهروندی و مرزی با تمام همسایگان خود مشکل دارد، هند با چین و نپال اختلافات مرزی دارد ، با بنگلادش بر سر قوانین شهروندی و با پاکستان نیز به دلیل مسائل کشمیر مشکل دارد سیاستهای دولت هندوی مودی برای همسایگان خود تهدید ایجاد می کند .بنگلادش ،چین،نپال، پاکستان با اتهامات دروغین هند مواجه هستند.

 

به دنبال اعترضات گسترده اخیر در هند به قانون جنجالی شهروندی که علیه مسلمانان به شمار می رود، خشونت هندوها علیه مسلمانان در این کشور به شدت افزایش یافته است. حادثه ای مخوف مانند انچه در فلسطین رخ داد ممکن است در کشمیر رخ دهد .مردم کشمیر تحت فشار شدید هستند و نظامیان هندی بدون اینکه نگران تعقیب باشند دست به قتل عام انها می زنند.

 

پس از شیوع ویروس کرونا در هند و تشدید شایعات مبنی بر شیوع این ویروس توسط مسلمانان این کشور، آزار و اذیت مسلمانان هند افزایش یافته است. شکنجه و زنده به گور کردن زنان و کودکان مسلمان در هند فاجعه انسانی تمام عیار است و به بیان دیگر همزمانی نسل کشی مسلمانان در میانمار با سفر هیلاری کلینتون و وقوع جنایات انسانی در هند همزمان با سفر ترامپ اثبات می کند که جنایات هماهنگ شده با سران امریکا مورد چشم پوشی غربی ها قرار می گیرد و از بررسی‌های حقوق بشری مستثنی شود.

 

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در هند مدت‌هاست برای وقوع این اتفاقات افراط گرایانه سرمایه گذاری وسیعی انجام داده است. اگر دست‌های مرموز رژیم صهیونیستی را در کشور کوتاه نکند روزهای سیاهی در پیش خواهد داشت. اخبار ناگوار و تصاویر جانسوزی که از وضعیت خونبار مسلمانان مظلوم هند به صورت حداقلی مخابره می شود، بسیار ناراحت کننده و قلب هر انسان ازاده ای را می فشارد.

 

رهبر انقلاب به دولت هند هشدار دادند که این جنایات وحشیانه را متوقف کند. این پیام به دولت هند نشان دهنده این است مسلمانان هند به حال خود رها نشده اند که هندوهای نژاد پرست با تسخیر دولت این کشور با پشتوانه امریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان هند دست به هر جنایتی بزنند ،ناراندرا مودی باید بداند که امریکا دیوار فروریخته است ،نمی تواند روی ان یادگاری بنویسد.


ضمن محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مسلمانان هند از دولت این کشور می خواهیم به مسئولیت خود عمل و حقوق مسلمانان را حفظ کند واز همه نهادهای بین المللی و کشورها و سازمانهای اسلامی انتظار دارد هر اقدام لازم را برای جلوگیری از کشتار مسلمانان در هند انجام دهد ،وظیفه کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان است که با تحریم دولت هند و توقف روابط تجاری با ان اولین گام را در حمایت از مسلمانان مظلوم هند بردارند و البته گامهای بعدی نیز دور از دسترس نخواهد بود.

 

عبدالهادی ده باریزی - دانشجو دانشگاه پیام نور بندرعباس

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسلمانان هند هند فاجعه انسانی علیه مسلمانان مسلمانان هند دولت هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • و دموکراسی آنها که سراب است فقط...
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • وقتی نقاب دموکراسی غرب فرو افتاد + فیلم
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست