Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا اکبری، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، در رادیو نمایش از نقشش به عنوان آتش نشان در سریال «عملیات ۱۲۵» و شجاعت آتش نشانان گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، اکبری در این زمینه عنوان کرد: آتشنشان یکی از نقش هایی بود که از کودکی به آن علاقه داشتم و وقتی ماشین های آتش نشانی از خیابان رد می شدند ما پشت سر آنها می دویدیم غافل از اینکه آنها به سراغ خطر و کمک می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن زمان، ما بیشتر جذب شکل و شمایل یک آتشنشان و فرم ماشین آنها می شدیم تا اینکه برای خود من موقعیتی پیش آمد تا در مجموعه و تشکیلات پی در پی و با کارگردان های متفاوت کار کنم و در فضای آتشنشان ها قرار بگیرم.

و عبدالرضا اکبری در پاسخ به این پرسش که روزی که این نقش به شما پیشنهاد شد چه حسی داشتید و چقدر سعی کردید که به واقعیت نزدیک شوید تا باورپذیر باشد؟ گفت: شغلی که آتش نشان ها دارند واقعا شغل سختی است و پذیرفتن آن نیز به مراتب سخت تر. روزی که ما وارد ایستگاه های مختلف آتش نشانی شدیم از نزدیک شاهد بودیم که چقدر سخت گیری می شود تا اینکه یک نفر جذب این شغل بشود و باید از نظر روحی و جسمی آمادگی کامل را داشته باشد. گزینش در آتش نشانی بسیار سخت است و خیلی ها همان اول مردود می شوند. آتش نشانها باید واقعا آدم های جسور، شجاع، نترس و از نظر جسمانی ورزیده باشند و از خودگذشته است.

این بازیگر گفت: یک آتشنشان جانش را به خطر می اندازد و به آب و آتش می زند تا یک انسان را نجات بدهد و این بزرگترین کاری است که یک انسان می تواند در مقابل هم نوعش انجام بدهد، در حقیقت یک اکتی پشت این کاراکترهاست که این بیشتر برای من جذاب بود و می دانستم باید خودم را در این نقش آزمایش کنم.

اکبری در پایان به این سوال که آیا خاطره ای از دوران ایفای این نقش پر فراز و نشیب دارد، گفت: ما آنقدر در ایستگاه های مختلف با آتشنشان ها بودیم که انگار این لباس جزوی از وجودمان شده بود و خود را یکی از اعضای این مجموعه و تشکیلات می دانستیم و باور کرده بودیم به طوری که بچه های آتش نشان مرا عنایت صدا می زدند و باور کرده بودند، به خاطر می آورم زمانی که این پروژه تمام شده بود، در خیابان بودم که ماشین آتش نشانی رد شد و بچه ها تا چشمشان به من افتاد سرعتشان را  کم کردند و گفتند بپر بالا برویم؛ یعنی واقعا فکر کرده بودند من هم باید بروم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالرضا اکبری آتش نشانی آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ