Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:11:31 GMT

هشدار جدی به اراذل و اوباش

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۴۵۸

هشدار جدی به اراذل و اوباش

معاون دادستان استان سمنان: برخورد قاطعانه ، مجازات برهم زنندگان امنیت مردم و جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی از مصوبات ستاد جرائم خاص استان سمنان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حسام معاون دادستان استان سمنان درستاد جرائم خاص  این استان گفت: مردم می‌توانند در پیش گیری از جرائم کلاهبرداری تاثیر گذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با رصد و دقت در واقعی بودن سایت‌ها و منابعی که با آن‌ها اقدامات بانکی دارند می‌توانند کمک موثری به پلیس و دستگاه قضا بکنند.

حسام گفت: برخورد با اراذل و اوباش از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر شد با اراذل و اوباش به صورت قاطعانه و شدید برخورد شود.

معاون دادستان استان سمنان گفت: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز همه دستگاه‌های مربوطه است و با هر گونه اقدام یا عملی که امنیت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد و مجازات‌های شدیدی خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد