Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره به حواشی جلسه امروز مجلس شورای اسلامی از رئیس و همچنین چهره‌های برجسته مجلس انتقاد و اظهار کرد: بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به حواشی جلسه صبح سه شنبه مجلس شورای اسلامی و روند بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت(صمت)در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

‏این بدعت با اهانت به ‎روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری چ، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید.»

به گزارش ایسنا، در جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس به علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی سمت برخی نمایندگان ناطق از برخی کلمات و عبارات نامناسبی درباره رئیس جمهوری استفاده کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت