Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال مکالمه خود با مدیربرنامه‌های استراماچونی را منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در یک مصاحبه ویدیویی توضیحاتی را در خصوص نیامدن آندره آ استراماچونی به ایران  ارائه کرد. پس از صحبت های سعادتمند، آندره آ استراماچونی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود صحبت های سعادتمند را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مدیرعامل استقلال  مکالمات بین خود و فدریکو پاستورلو (مدیر برنامه‌های آندره آ استراماچونی) را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

مدیر عامل استقلال طی این مکالمه از مدیر برنامه‌های استراماچونی درخواست کرده که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مرد ایتالیایی و او به قطر بیایند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و بعد از آن در خصوص توافق نهایی صحبت کنند.

فدریکو پاستورلو هم در پاسخ او سه شرط را بیان کرده است. اولین آن‌ها این است که ۹۰۰ هزار یورو به حساب استراماچونی واریز شود. دومین شرط مربوط به قانون منع ورود مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران بوده و این که فدراسیون اجازه حضور استراماچونی را بدهد. سومین شرط هم این است که قرارداد استراماچونی با استقلال، ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو باشد. همچنین پاستورلو اعلام کرده تا زمانی که این سه شرط انجام نشود، استراماچونی جایی نمی‌آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی آندره آ استراماچونی احمد سعادتمند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)