Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادهای مردمی کاندیداهای اصولگرا در سه انتخابات گذشته ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کاندیداتوری کرد.

بر اساس اطلاعاتی که دفتر محمدرضا صفری تالارپشتی در اختیار رسانه ها قرار داده، وی در انتخابات 1388 با تشکیل جامعه اتمام، ستاد حامیان مردمی احمدی نژاد را مدیریت کرد، در سال 1392، رئیس ستاد مردمی حامیان قالیباف بود و در سال 1396 نیز ریاست ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم اکنون در مقطع دکتری حقوق تحصیل می کند.

متن بیانیه محمدرضا صفری تالارپشتی که به رسانه ها ارسال شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر ملت بزرگ و شریف ایران

اینک که بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و پس از این دوران پر فراز و نشیب، نوبت به گام دوم انقلاب رسیده است، باید تدبیری دیگر برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی، ارتقاء سطح امنیت ملی، بهسازی معیشت عمومی، گسترش روابط بین المللی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی اندیشید.

اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، برای چهل سال دوم انقلاب نام گام دوم نهاده اند، لاجرم باید رویکردها و چهره های جدید و جوان نیز به عرصه بیایند و همان گونه که جوانان مومن و انقلابی میهن در گام اول انقلاب نقش آفرینی کردند، گام دوم نیز به همت آنان برداشته شود و همین گونه گام های این نهضت بزرگ استمرار یابد تا در نهایت، پرچم انقلاب را به بزرگ انقلابی آخرالزمان، حضرت مهدی موعود (عج) تقدیم نماییم.

از این رو اینجانب، محمدرضا صفری تالارپشتی، به عنوان سرباز ولایت و خادم ملت، بر خود فرض دانسته ام در زمانه ای که گروه های مختلف سیاسی تحت عناوین مختلف، انقلاب و آرمان های آن را هدف مطامع باندی و گروهی و شخصی شان قرار داده اند، به حکم قل انما اعظم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی، برخیزم و برای نجات انقلاب و ارزش ها و مردم ، نامزد ریاست جمهوری - و البته خادم جمهوری اسلامی - شوم.

مسلما مردم ایران که انواع چهره های سیاسی و نامداران و احزاب و گروه ها را در دولت های گوناگون آزموده اند، این بار رییس جمهور خادم خود را از نه بین آنان که از میان جوانان مومن انقلابی که شجاعت بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی را داشته باشند و به معنای واقعی کلمه خادم ملت باشند، انتخاب می کنند.

لذا بدین وسیله از مردم شریف و به ویژه جوانان انقلابی دعوت می کنم بی توجه به بازی چهره های آزمون پس داده و عمدتا رد شده سیاسی، مرا در مسیری که برای تحول و پیشرفت کشور برگزیده ام یاری کنند و این مهم، میسر نیست جز با شکستن حلقه بسته مدیریتی کشور و وارد شدن نیروهای پرانرژی و سالم به عرصه مدیریت کلان کشور.
امید که با یاری و همراهی همدیگر، بار دیگر نام بزرگ ایران را تحت هدایت حکیمانه رهبر بزرگوارمان در جهان به قله های عزت و اقتدار برسانیم.

خادم المله: محمد رضا صفری تالارپشتی
تهران
هشتم مهر1399

بیشتر بخوانید:
*ستاد انتخابات کشور: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود *شرایط ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد
*گمانه زنی روزنامه اعتماد: حسین دهقان کاندیدای ریاست جمهوری 1400 *سعید جلیلی اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 لینک کوتاه: asriran.com/0038sc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی

با وجود اینکه قالیباف در دومین جلسه مشترک دولت و مجلس، تاکید کرده بود جلسه دیگری با دولت برگزار نخواهد شد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از برگزاری مجدد جلسات مشترک دولت و مجلس خبر داده است.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی که ضرب الاجل قالیباف برای دولت رئیسی برای ارائه برنامه و راهکار‌های مدیریت بازار‌های اقتصادی، روز یکشنبه به پایان رسید نه تنها خبری از ارائه برنامه نشد، بلکه معاون رئیسی با انتشار نامه‌ای به مجلس ضمن بی توجهی آشکار به این ضرب الاجل، بر عملکرد اقتصادی دولت رئیسی با ارائه آمار‌هایی مُهر تایید زد.

قالیباف در نشست روز چهارشنبه هفته گذشته با دولتی‌ها تاکید کرده بود که جلسه سومی درکار نیست و اگر دولت در این بازه زمانی برنامه‌ای ارائه نکند، خود مجلس دست به کار خواهد شد، با این وجود، اما روز گذشته حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، در گفتگویی که با ایسنا داشت، با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور مدعی شد حتما جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار خواهد شد.

حاجی بابایی البته این را هم گفت که «تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفتگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکار‌هایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.»

سکوت معنادار قالیباف

از سوی دیگر با اینکه تصور می‌شد با پایان ضرب الاجل تعیین شده برای دولت و نامه معاون رئیسی به مجلسی ها، قالیباف وارد فاز پاسخگویی شود، اما او در هیچ کدام از جلسات علنی این هفته مجلس اشاره‌ای به این واکنش دولت و پایان مهلت تعیین شده برای دولتمردان نداشت.

موضوعی که این احتمال را به ذهن متبادر کرده است که یا توافقی دیگر به مثابه توافق گذشته بین دولت و مجلس در پشت پرده صورت گرفته است یا قالیباف در فضایی که تحت فشار زیاد از سوی تندرو‌های نزدیک به دولت قرار دارد نمی‌خواهد این فضا را علیه خود تشدید کند.

گفتنی است که دومین نشست بررسی مسائل ارزی شامگاه چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه، با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و معاون پارلمانی دولت و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن، محمدحسین حسین زاده بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددی مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در مجلس برگزار شده بود.

محمد باقر قالیباف، در این جلسه با اشاره به تورم کالا‌های اساسی که با ارز ترجیحی وارد می‌شوند و تاکید بر ضرورت اصلاح رویکرد‌های اقتصادی در این زمینه، گفته بود؛ «به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد. ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه (۹ اردیبهشت) برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.»

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی