Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : کادر درمان برای سلامت مردم جان خود را به خطر انداختند تا سلامتی را به مردم هدیه کنند.

او گفت : پرستاران و پزشکان همانند رزمندگان در هشت سال دفاع به تکلیف خود عمل کردند و با وجود تحریم‌های سنگین دارویی و کمبود امکانات پزشکی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: ایثار، گذشت و فداکاری از مهم‌ترین درس‌هایی است که کادر درمان در زمان شیوع کرونا به ما داده اند.

تاتار افزود:جهادگران در جنگ نقشی بسیار راهبردی داشتند و معبر‌هایی فتح رزمندگان را ایجاد می‌کردند و بسیاری از آن‌ها به استقبال شهادت رفتند آن‌ها آگاهانه بدون سلاح به مصاف دشمن مقابل خود رفتند و برای دیگر رزمندگان سنگر می‌ساختند.

او گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس تاریخ افتخارآفرینی و بالندگی ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از مدافعان سلامت که در زمان شیوع کرونا تلاش‌های زیادی انجام دادند، افزود: خدمات کادر درمان همانند کار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

مرادعلی حسنی افزود: شهدا امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند و کادر درمان نیز سلامتی را به مردم هدیه داده و خدمات زیادی به مردم ارایه کرده اند.

او ادامه داد: جهادگران هم کمک‌های زیادی در دوران دفاع مقدس ارائه کردند و به حق سنگر سازان بی سنگر بودند و امروز در بخش کشاورزی و خودکفایی بسیار ارزشمند عمل می‌کنند.

او گفت: دستاورد‌های دفاع مقدس حفظ و تثبیت نظام و انقلاب با ایمان راسخ در لبیک به ولایت فقیه و حفظ استقلال کشور و صدور انقلاب و بیداری اسلامی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: آنچه انجام دادیم انجام رسالت است و وظیفه اخلاقی و دینی ما است.

رضا منصوری افزود: افراد زیادی برای اعتلای نظام رفتند و اکنون نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا وظیفه داریم به عنوان کادر درمان از سلامت مردم صیانت کنیم.

او افزود: قصرشیرین با وجود ۲ مرز رسمی و حضور نیرو‌های نظامی و تردد زیاد باید آمار زیادی به لحاظ ابتلا به کرونا را داشت که با لطف خدا و تلاش دسته جمعی مدیران و کادرمان و مسوولان کمترین آمار شمار مبتلایان در استان کرمانشاه را داریم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا کادر درمان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان