Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نگهبان رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمبود متخصص مغز و اعصاب، جراحی عمومی، رادیولوژی، ماموگرافی، نبود نیروی جایگزین در بخش درمان درصورت مرخصی پزشکان و یا کادر بیمارستان، توجه به تجهیزات فرسوده شبکه بهداشت و درمان، اعطای تسهیلات برای ساخت خوابگاه جهت دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و تکمیل اورژانس روستای طاهریه و برخی مراکز بهداشتی روستایی و شهری از مهمترین مشکلات و خواسته‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  به بدهی‌های بالای دو بیمارستان فردوس اشاره کرد و افزود: تنها بیمارستان حضرت رسول دارای  ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی است و ماهیانه با۶۵۰ میلیون تومان کسری بودجه مواجه می شویم.

نگهبان با اشاره به کمبود نیرو  در مراکز بهداشت و درمان  گفت: نیرو‌های طرحی ما بسیار کم شده است و چنانچه هر کدام به مرخصی بروند جایگزینی وجود ندارد.

حلاج مقدم فرماندار فردوس در این جلسه علاوه بر خرید دستگاه  ام. آر.  آی (MRI)،  بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مراکز بهداشتی منطقه جواد الائمه، خانکوک، باغستان و اورژانس طاهریه و راه اندازی اورژانس هوایی فردوس تاکید کرد.

دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به اینکه فردوس در بحث کرونا در بین ۱۱ شهرستان  رتبه دهم  را داراست  از عملکرد مسئولان درمانی و مردم  این شهرستان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید

مطالبات نیروهای بهداشت و درمان خراسان جنوبی پرداخت می‌شود

او  از تبدیل دو بیمارستان این شهرستان به یک مجتمع در آینده خبر داد و افزود: در راستای کم کردن هزینه‌های این دو بیمارستان این کار انجام خواهد شد تا پرسنل دو بیمارستان کمبود‌های یکدیگر را پوشش بدهند.

دهقانی همچنین در خصوص درخواست راه اندازی دانشکده علوم پزشکی ازسوی رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مجوز ماده ۲۳ برای این کار در شرایط فعلی کار بسیار سختی است، ولی همکاری می‌کنیم در قالب تفاهم نامه و کمک خیرین فعلی کار‌های اولیه شروع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشکل ام. آر.آی (MRI) را تحریم و تامین ارز و مشکلات ورود به کشور دانست و افزود: دو شهر فردوس و طبس در اولویت ام. آر.آی (MRI) قرار دارند.

او از پرداخت پاداش بازنشستگان حوزه سلامت مربوط به سال ۹۸ و بخشی از پرسنل درمانی استان خبر داد و افزود: به شبکه بهداشت فردوس ۳۰۰ میلیون تومان و به بخش حوزه دانشجویی نیز ۱۵۰ میلیون تومان کمک خواهیم کرد.

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور دکتر دهقانی و معاونت‌های مختلف این دانشگاه به منظور بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان فردوس در محل هتل عماد نظام این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مطالبات پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا