Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی حفاظت فنی با تاکید بر مصوبه این نشست مبنی بر مشاغل سخت و زیان آوری بخشی از مشاغل کارگران شاغل در آرامستان ها که با متوفی در ارتباط هستند گفت: با توجه به استعلام و بررسی‌های انجام شده در مدت ۳ سال و با ارائه جمع بندی گزارشات تخصصی کارشناسان این وزارتخانه و نمایندگان دستگاه‌های عضو این شورا در خصوص سخت و زیان‌آور بودن بخشی از مشاغل آرامستان‌ها با نظر اعضای شورا با همگن سازی این مشاغل با گروه‌های ۱۴ گانه موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید اعتبار پروانه مشاوران و خدمات دهندگان حفاظت فنی و ایمنی تا پایان آذر ۹۹

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تمدید اعتبار پروانه مشاوران و خدمات دهندگان حفاظت فنی و ایمنی در جلسات قبلی شورا تا پایان شهریور گفت: با توجه به تداوم شیوع این ویروس و به درخواست مرکز تحقیقات تعلیمات و حفاظت فنی بهداشت کار و با موافقت اعضای شورا اعتبار پروانه این مشاوران تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به سالروز آتش نشانی و ایمنی و گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی این عزیزان که به عنوان حافظان سرمایه‌های انسانی و مالی کشور هستند افزود: شورای عالی حفاظت فنی در سال ۹۷ تصویب کرد که مشاغل عملیاتی آتش نشانان شهری در گروه «ب» مشاغل سخت و زیان آور قرار بگیرد که این اقدامی در ارزش نهادن و قدردانی از این عزیزان بود که توسط این شورا و وزارت تعاون کار و امور اجتماعی انجام شده است.

شاکرمی ضمن تاکید بر اجرای مصوبه شورای عالی حفاظت فنی در این زمینه افزود: همه دستگاه‌های ذی ربط مکلف بر اجرای مصوب شورای عالی حفاظت فنی در مورد آتش نشانانهای عملیاتی اعم از مشمولان و غیر مشمولان قانون کار هستند و نباید موانعی در اجرای این مصوبه ایجاد شود.

در این نشست در خصوص نحوه اجرای رأی شماره ۵۵۴ تاریخ ۱۷ تیر ۹۹ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص بررسی مشاغل سخت و زیان آور در کارگاه‌های تعطیل و همچنین تعیین مرجع ذی صلاح رسیدگی به صفت سخت و زیان‌آوری مشاغل بیمه شدگان مشمول قانون کار، شاغل در نیروگاه اتمی طرح و تصمیم گیری شد.

منبع: الف

کلیدواژه: شورای عالی حفاظت فنی مشاغل سخت و زیان آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده خبرسازی که این روزها در زندان به سر می‌برد و جلسات محاکمه‌اش در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جنجالی با خبرورزشی داشت که هنوز هم گاهی اوقات در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: تتلو که آن زمان با وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمرین می‌کرد و سودای حضور در جامعه ورزش را داشت، پیرامون شرایط خودش به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به همین خاطر از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال خیلی خوشحال شدم. پرسپولیس توانایی قهرمانی در لیگ شانزدهم را دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

تتلو در ادامه با تاکید بر این‌که همراه با وحید شمسایی مشغول تمرین است، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: به نظرم انسان‌ها با تلاش و زحمت می‌توانند به اهداف خودشان برسند به همین خاطر من این روزها همراه با آقا وحید شمسایی به شدت مشغول تمرین هستم و دلم می‌خواهد پس از رسیدن به فرم مطلوب بدنی وارد فوتبال شوم. هدف من این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان بروم!

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899427

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!