Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران حموله مدیرکل اداره پست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پویش ملی ایران همدل از سوی پست استان به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی در پیاده سازی طرح همبازی این پویش همکاری می‌کند.

او افزود: در اجرای این طرح که به منظور جمع آوری کمک و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند اجرا شده، مسئولان قبول زحمت و جمع آوری این هدایا را بر عهده گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حموله با بیان اینکه در اجرای پویش ایران همدل این اداره کل خدمات خود را به صورت واحد‌های ثابت و سیار به نیکوکاران ارائه می‌نماید، اظهار داشت: واحد‌های ثابت دفاتر پستی دولتی در سطح استان و واحد‌های سیار با استفاده از ناوگان خودرویی پست آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرکل اداره پست خوزستان زمان برگزاری این طرح را از ۹ لغایت ۱۱ مهر ماه امسال در استان خوزستان عنوان و تصریح کرد: نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح دارند می‌توانند هدایای شامل؛ اسباب بازی، عروسک، کتاب، نوشت افزار و موارد مشابه را از طریق اداره پست به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح همبازی پویش ملی ایران همدل اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: در این طرح، اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد می‌شوند و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

وی  افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشه است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور