Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و رسیدن به ۱۴۵ درصد در تمام مناطق این استان خبر داد.

شهاب حیدری در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولتی و بخش عمومی غیردولتی که هفتم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه ارتباطات و دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات، اقدامات اپراتورهای مختلف در این استان افزایش یافته که در این زمینه شاهد رشد ۷ درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه نسبت به دوره قبل و رسیدن به ۱۴۵ درصد در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آمار نشان‌دهنده این است که در این استان تعدادی دارای چند سیم‌کارت فعال هستند و به‌صورت هم‌زمان از خدمات اپراتورهای مختلف استفاده می‌کنند، تصریح کرد: این آمار به تفکیک برای اپراتور اول ۷۹ درصد، اپراتور دوم ۵۹ درصد و اپراتور سوم ۷ درصد است که این ارقام نشان‌دهنده فعالیت گسترده سه اپراتور اصلی و همچنین اپراتور های‌وب در سطح این استان است.

مدیرکل ارتباطات استان لرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه اپراتور اول با واگذاری ۲.۱۱۱.۷۹۷ خط و همچنین تحت پوشش قرار دادن ۹۷ درصد مناطق به شبکه ۲G، ۷۹ درصد ۳G و ۷۶ درصد ۴G، اپراتور دوم با واگذاری ۱.۷۲۳.۴۹۷ خط و همچنین تحت پوشش قرار دادن ۸۱ درصد مناطق به شبکه ۲G، ۷۷ درصد مناطق شبکه ۳G و ۵۱ درصد مناطق به شبکه ۴G و اپراتور سوم نیز با واگذاری ۱۵۴.۲۷۹ خط و همچنین تحت پوشش قرار دادن ۵۴ درصد مناطق از شبکه ۳G اقدامات قابل توجهی در این استان انجام داده‌اند.

حیدری با اشاره به دسترسی اکثریت نقاط این استان به اینترنت پرسرعت، افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۴۲۲۰۰۰ هزار مشترک پهن باند ثابت و سیار با ضریب نفوذ ۸۰ درصدی در این استان وجود دارد که این آمار نسبت به سال گذشته دارای رشد قابل توجه بوده است و همچنین انتظار می‌رود با شرایط موجود و نیز توسعه زیرساخت‌های مناسب این آمار به نفوذ کامل و صددرصدی در تمام نقاط استان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شبکه ملی اطلاعات اینترنت درصد مناطق ضریب نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر