Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آرگا ،برای دیزاین دیوارهای منزل تان می توانید از انواع بشقاب های تزیینی و شلف دیواری و باکس و نقاشی روی دیوار و کاغذ رنگی و … استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این روش ها به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

  ایده هایی برای تزیین دیوار قسمت های مختلف منزل

زیبا ساختن دیوار نیازمند به کار بردن ایده های خلاقانه است و شما می توانید به کمک انواع وسایل دورریختنی و ساده، وسیله های دکوری و تزیینی زیادی را بسازید و به کمک آن ها دیوارهای منزل خود را به زیباترین شکل ممکن دیزاین نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توجه شما را به ۵۰ مدل تزیینات دیوار جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

تزیینات زیبا و خلاقانه دیوار سالن پذیرایی و اتاق خواب

امروزه اغلب افراد تمایل دارند دیوارهای سالن پذیرایی خود را به زیبایی دیزاین کنند تا بتوانند تغییرات کاربردی را در فضای پذیرایی منزل خود ایجاد نمایند. برای زیباتر ساختن دیوار سالن پذیرایی می توانید از تابلوهای دست ساز و بشقاب های تزیینی و باکس و کاغذ دیواری و … استفاده کنید.
اگر شما تمایل دارید دیوار پذیرایی یا اتاق خواب تان را به کمک قاب دیزاین نمایید بهتر است قاب ها با تم هماهنگ و مشخصی را در کنار یکدیگر روی دیوار قرار دهید و از این طریق ظاهری جذاب و متفاوت را به دیوارهای سالن پذیرایی خود ببخشید.

خلاقیت روی دیوار

تزیینات ساده و فانتزی دیوار سالن پذیرایی

تزئین ساده دیوار

تزئین کردن دیوار با کاغذ رنگی

زیبا سازی ساده و جالب دیوار

تزیینات دیوار به کمک شلف دیواری

زیبا سازی دیوار سالن پذیرایی

تزئین کردن دیوار سالن پذیرایی با بشقاب تزیینی

تزیینات دیوار اتاق خواب

تزئین خاص و جذاب دیوار پذیرایی

تزیین کردن دیوار اتاق خواب با روش های ساده

تزیینات خلاقانه و جالب

زیباسازی جذاب دیوار

تزیینات ساده و بی نظیر اتاق خواب

تزیینات فانتزی و متفاوت اتاق خواب

نقاشی روی دیوار یکی دیگر از انواع ایده های جالب و خلاقانه برای دیوار اتاق خواب و سالن پذیرایی است و شما می توانید طرح های زیبا و خاصی را روی یکی از دیوارها طراحی کنید توجه داشته باشید که در هنگام کشیدن نقاشی روی دیوار باید از طرح و رنگ های مناسبی استفاده نمایید.
تزیین دیوار با کمک آینه های دست ساز و شمع های تزیینی امروزه توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است همچنین شما می توانید به کمک برش های ام دی اف شلف و باکس های دیواری ساده و زیبایی را بسازید سپس این وسایل تزیینی را روی دیوار اتاق خواب یا سالن پذیرایی نصب کنید و انواع وسایل تزیینی دست ساز و کم هزینه را روی باکس یا شلف دیواری قرار دهید.

تزیینات خلاقانه دیوار

زیباسازی دیوار با کاغذ

تزئین کردن دیوار با چوب درخت

زیباسازی دیوار پذیرایی با بشقاب تزیینی

تزئین ساده و شیک دیوار با شلف دیواری

دیزاین ساده و فانتزی دیوار

تزیینات دیوار اتاق غذاخوری

تزیینات ساده و جالب دیوار

تزیینات دیوار اتاق خواب

تزیین کردن اتاق خواب

تزیین ساده و متفاوت اتاق خواب

تزیینات ساده و زیبای دیوار

تزیینات زیبای دیوار اتاق کودک

تزیینات زیبای دیوار با شلف دیواری

تزیین دیوار سالن پذیرایی

نقاشی روی دیوار اتاق کودک

تزیینات ساده دیوار اتاق خواب

نقاشی روی دیوار اتاق پذیرایی

زیباسازی دیوار آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است و با توجه به اینکه امروزه آشپزخانه به مکانی برای انجام دادن فعالیت های اعضای خانواده تبدیل شده است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون و تزیین آشپزخانه حساسیت لازم را به خرج دهید.
اگر خانه شما آپارتمانی است می توانید برای تزیینات دیوار آشپزخانه و ایجاد فضایی شاد و آرامش بخش در آشپزخانه از باغچه های دیواری استفاده کنید و گیاهان سرسبز یا سبزی های خوردن را در این باغچه های کوچک و در عین حال زیبا بکارید.
برای زیباتر کردن دیوار آشپزخانه بهتر است قفسه های دیواری را در مکانی مناسب از دیوار نصب کنید سپس وسایل مورد نیاز و ضروری آشپزخانه را روی این قفسه ها قرار دهید تا علاوه بر دیزاین دیوار از شلوغ شدن فضای آشپزخانه جلوگیری شود.

تزیینات جالب دیوار با قاشق چوبی

تزیینات جالب و جذاب آشپزخانه

تزئین فانتزی دیوار آشپزخانه

تزیینات جالب دیوار آشپزخانه

تزیینات کاربردی دیوار آشپزخانه

تزئین خاص دیوار آشپزخانه

دیزاین دیوار پشت سینک ظرفشویی

تزئینات خلاقانه دیوار

تزئین کردن دیوار با گیاهان

زیباسازی دیوار با فنجان قهوه

زیباتر کردن دیوار پشت گاز

تزیینات شیک و قشنگ آشپزخانه

دیزاین ساده و شیک دیوار آشپزخانه

در این مطلب با انواع روش های جالب برای دیزاین دیوار آشنا شدید که امیدواریم این تزیینات با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیوار بخش های مختلف منزل خود را به صورت کاربردی و در عین حال جذاب دیزاین نمایید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دکور تزئین خانه نقاشی روی دیوار دیوار اتاق خواب زیباسازی دیوار دیوار آشپزخانه تزیینات ساده تزیین دیوار جالب دیوار شلف دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان

رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 نفر از رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن از اوبر شکایتی را به ارزش 250 میلیون پوند (291.7 میلیون یورو) تنظیم کردند.

بر اساس این گزارش، آنها ادعا می‌کنند که اوبر مجوز خود را برای فعالیت در لندن از طریق راه‌های غیرقانونی به دست آورده است.

شرکت‌های حقوقی "میشکان دی ریا" Mishcon de Reya و "مدیریت آرجی‌ال" RGL Management که در حال رسیدگی به این شکایت هستند، می گویند که هر یک از این 10000 راننده تاکسی به طور بالقوه می تواند حدود 25000 پوند غرامت دریافت کند.

در این شکایت آمده است که شرکت "حمل و نقل برای لندن" TfL به دلیل شفاف نبودن مدل کسب و کار اوبر، گمراه شده و به این شرکت مجوز اپراتور استخدام خصوصی داده است.

همچنین ادعا شده است که شرکت اوبر به TfL گفته است که تمام رزروها را خود مدیریت خواهد کرد، اما در واقعیت، این شرکت به طور منظم رزروها را به رانندگان واگذار می‌کند که به دلیل قوانین حمل و نقل محلی می‌تواند عواقب قانونی زیادی در پی داشته باشد.

قبل از این که شکایت اخیر ضربه دیگری به اوبر وارد کند، این شرکت تلاش کرده بود تا رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن را با شرکت دادن آنها در برنامه خود، آرام کند.

این شکایت در لندن آخرین مورد از پرونده های مشابه علیه اوبر در سراسر جهان، از استرالیا گرفته تا پاریس است، چرا که هزاران راننده تاکسی استدلال می کنند که این شرکت در کاهش درآمد آنها مقصر بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت