Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نظارت‌ و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی باهدف تعدیل قیمت و بررسی فراوانی اقلام اساسی و غذایی و رعایت حقوق مصرف کنندگان و رونق کسب و کار بازاریان انجام شود.

علیرضا شریفی‌نژاد در کارگروه تنظیم‌ بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: کمبود اقلام غذایی و اساسی در بازار عرضه و تقاضا به هیچ عنوان معنا ندارد و دستگاه های اجرایی و نظارتی باجدیت روند توزیع و تهیه اقلام غذایی در استان را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای توزیع به موقع اقلام غذایی و راهبردی انجام شود و از چارچوب های اداری که سبب اخلال در فرآیند توزیع به موقع کالاها در بازار می شود به صورت جدی جلوگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: عملکرد دستگاه‌های نظارتی در استان سمنان برای جلوگیری از گران فروشی، احتکار احتمالی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطلوب بوده است و این روند مطلوب به طور مستمر ادامه یابد.
شریفی نژاد گفت: در آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس، استاندار سمنان نسبت به تشدید نظارت ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فروشگاه های زنجیره ای تاکید داشتند که دستگاه های نظارتی نسبت به اجرای این توصیه کارشناسی برای مقابله با کرونا ویروس اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: با همکاری پلیس فتا و دیگر دستگاه های بازرسی، نظارت ها از نحوه تهیه و توزیع اقلام اینترنتی افزایش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر استان با آبگرفتگی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: در بازه زمانی مذکور شهرستان‌های استهبان، بختگان، خرامه، خنج، داراب، سپیدان، فراشبند، فسا، قیروکارزین، مهر، نی‌ریز، کوه‌چنار، ارسنجان، بیضا، رستم، شیراز، مرودشت، ممسنی و گراش درگیر آبگرفتگی بودند که امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به ۱۳۲ خانوار کمک‌رسانی شد، شمار امدادرسانی را ۴۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۰ مورد تخلیه آب منزل در این مدت داشتیم، اما نکته حائز اهمیت این است که این‌ها آمار کمک به آبگرفتگی بوده است نه سیل و سیلی در استان نداشتیم.

درویشی از فعالیت ۲۸ تیم عملیاتی در این اقدامات خبر داد و گفت: ۳۲ نفر کادر و ۶۴ نفر کادر با ۱۹ خودرو به امدادرسانی در سطح استان پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس همچنین برخی اقلام توزیع شده را طی بازه زمانی مذکور اعلام کرد و گفت: نایلون ۴۶۲ کیلو، پتو ۳۲ عدد، بسته غذایی ۷۲ ساعته ۱۰۲ عدد، کنسرویجات ۱۱۴ قوطی و... از جمله اقلام توزیع شده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است