Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع گرند اسلم رولاند گاروس، نگاهی داریم به مهم ترین بازی های برگزار شده این مسابقات.

رولاند گاروس یا همان مسابقات اوپن فرانسه شروع شده و نگاهی داریم به روز سوم این مسابقات.

به گزارش طرفداری، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان، از امروز کارش را در رولاند گاروس شروع کرد و در اولین بازی اش در این مسابقات، به راحتی و در 3 ست متوالی از سد مایکل ایمر سوئدی گذشت و راهی دور بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ که بعد از اتفاقات یو اس اوپن، انگیزه دو چندانی برای موفقیت در فرانسه دارد، در ست نخست حریف 22 ساله اش را بیگل کرد و در ست های بعدی نیز با نتایج 2-6 و 3-6 به پیروزی رسید تا دیدار آسانی را تجربه کرده باشد.

استفانوس سیتسیپاس و آندری روبلف که 2 روز پیش فینال مسابقات هامبورگ را برگزار کردند، امشب کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد داشتند. سیتسیپاس که بخت پنجم این رقابت ها محسوب می شود، 2 ست نخست را با نتایج 6-4 و 6-2 به جائومه مونار اسپانیایی واگذار کرد اما به بازی برگشت و 3 ست بعدی را با نتایج 1-6، 4-6 و 4-6 به سود خود به پایان رساند تا ضمن ثبت کامبکی فوق العاده، راهی دور بعد شود. روبلف که با قهرمانی در مسابقات هامبورگ تعداد قهرمانی هایش در سال 2020 را به 3 عنوان رسانده است نیز شب سختی را تجربه کرد و بعد از اینکه ست های اول و دوم بازی را در تای بریک به سم کوئری واگذار کرد، توانست خودش را در ست های بعد پیدا کند و 5-7، 4-6 و 3-6 به برتری برسد تا راهی مرحله بعد شود.

در سایر دیدارها، دنیس شاپووالوف 1-3 مقابل ژیل سیمون به برتری رسید و روبرتو باتیستا آگوت نیز 0-3 ریچارد گاسکه را شکست داد تا در کنار متئو برتینی که از سد واچک پاسپیسیل گذشت و گریگور دیمیتروف راهی دور دوم رقابت ها شود.

آندری روبلف

در بخش زنان، کارولینا پلیشکووا با نتیجه 0-2 برابر مایار شریف مصری به برتری رسید و آرینا سابالنکا نیز به راحتی و در 2 ست متوالی جسیکا پگولا را شکست داد اما جنیفر بریدی، تنیسور آمریکایی که تا نیمه نهایی یو اس اوپن بالا آمده بود، 2-1 مغلوب کلارا تاوسن دانمارکی شد تا حذف زود هنگامی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

رولاند گاروس 2020 | از تعویق بلند مدت مسابقات تا تغییراتی تعیین کننده

رولاند گاروس 2020 | پوشش متفاوت بازیکنان در مسابقات امسال / عکس

رولاند گاروس 2020 | پیروزی آسان استن واورینکا مقابل اندی ماری

رولاند گاروس 2020 | پیروزی رافائل نادال و دومینیک تیم در روزی که دنیل مدودف باز هم روی خاک نمایش ضعیفی از خود نشان داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رولاند گاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم