Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حسن خان‌محمدی، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و توپ را به کناره‌ها برد تا بتواند از ضعف السد استفاده کند که توپ را روی همین تاکتیک دوبار به تیر دروازه حریف زد. فکر می‌کنم کادر فنی کاملا برای این بازی تدابیر لازم را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: السد به خوبی توسط کادر فنی آنالیز شده بود و آن‌ها می‌دانستند که چطور باید مقابل این تیم بازی کنند. خدا را شکر که بچه‌های پرسپولیس از پس این تیم قدرتمند برآمدند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی حساس این تیم با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: داستان پاختاکور با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. پاختاکور تیم قدرتی است که به خوبی توپ را حفظ می‌کند و به نظرم از النصر و الاهلی عربستان قوی‌تر است. بازیکنان این تیم در اکثر نبرد‌های یک به یک برنده می‌شوند و این یک مزیت بزرگ برای آن‌ها است.

خان محمدی افزود: همانطور که دیدید استقلال هم نتوانست مقابل پاختاکور بازی کند، چون آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند هر چند داستان پرسپولیس با استقلال فرق می‌کند. پرسپولیس نسبت به استقلال سرحال‌تر است و از نظر تیمی قدرت بیشتری دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توانایی این را دارد تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟ تاکید کرد: به نظر من تیم فعلی پرسپولیس از تیمی که با برانکو به فینال رفت قوی‌تر است. اگر بیشتر با هم هماهنگ شوند راحت می‌تواند تا پای فینال برود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره کمبود بازیکن این تیم در پست دفاع راست گفت: با این که سیامک نعمتی در این پست خیلی خوب بازی کرده، اما واقعاً کمبود بازیکن احساس می‌شود البته به نظر من پرسپولیس آنقدر تیم خوبی است که بازیکنان می‌توانند ضعف در این منطقه را هم پوشش دهند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پیشکسوت پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی ترکیب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز