Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. دیداری که برنده آن، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ می‌شود.

یحیی گل‌محمدی برای چیدن ترکیب اصلی سرخپوشان برای این بازی سخت و سرنوشت‌‎ساز دچار تردیدهای زیادی است. او می‌داند با یک اشتباه امکان دارد تمام زحماتش بر باد برود و اصلاً دلش نمی‌خواهد مقابل تیمی مثل پاختاکور مانند استقلال و شهرخودرو بازنده باشد و حالا که به جمع چهار تیم پایانی منطقه غرب آسیا رسیده، شانس صعود به فینال را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور که از شواهد امر پیداست، حامد لک مثل پنج دیدار قبلی درون دروازه می‌ایستد و در خط جلو، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان نقش مدافعان مرکزی را ایفا می‌کنند. شجاع که دچار اُفت فشار شده بود، حالا وضعیت بهتری دارد و به بازی می‌رسد.

سعید آقایی در سمت چپ به میدان می‌رود، اما سیامک نعمتی پس از دریافت کارت قرمز از سوی داور کره‌جنوبی، دیدار با پاختاکور را از دست داده هر چند مسئولان حاضر در کمپ تیم، مشغول رایزنی هستند تا اتفاقی که برای مهدی بن‌عطیه مدافع الدحیل قطر قبل از بازی با پرسپولیس افتاد، تکرار شده و سیامک را ببخشند. اگر سیامک به بازی نرسد، مهدی شیری در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

انتخاب میلاد سرلک و احمد نوراللهی انتخاب‌های منطقی برای بازی هستند. یحیی در این پست، کمال کامیابی‌نیا را هم در اختیار دارد، اما از آنجا که کمال زیاد کارت می‌گیرد و بازی با پاختاکور درگیرانه خواهد بود، احتمال انتخاب زوج میلاد و احمد بیشتر است.

بشار رسن و احسان پهلوان هم در بهترین شرایط فنی خود قرار دارند و یک خط جلوتر از هافبک‌های دفاعی بازی خواهند کرد. همچنین زوج خط حمله هم با حضور وحید امیری و عیسی آل‌کثیر چیده می‌شود.

آنچه خواندید، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی فردا بود، اما هر احتمالی در این میان وجود دارد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، گل‌محمدی دست به ترکیب تیمش نمی‌زند در غیر این صورت، شاید شاهد حداکثر یک تغییر دیگر در ترکیب اصلی باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاختاکور پرسپولیس پرسپولیس ترکیب پرسپولیس پرسپولیس و پاختاکور لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا پاختاکور ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد