Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مدیریت جهادی، پاک و توانمند می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. حرکت جهادی دفاع مقدس، امروز باقی مانده و جواب می‌دهد.

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی و ارزشی سر خط مبانی این راه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکبار جهانی این مبانی را فهمیده بود و در آغازین روزهای انقلاب به دنبال براندازی بودند اما از آنجا که موفق نشدند، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه «فرهنگ شهادت و ایثار شاکله دفاع مقدس بود» گفت: در زمان جنگ ملت ایران امتحان خود را خوب پس داد. بعد از چندین قرن برای اولین بار، سانتی متر از خاک ما به تصرف دشمن در نیامد. این حرکت جهادی، امروز باقی مانده و جواب می‌دهد.

سرمدی افزود: امروز نیازمند فرهنگ شهادت و از خودگذشتی در جنگ اقتصادی هستیم. امیدواریم با انگیزه‌های ولایی و ارزشی این فرهنگ تقویت شود.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری ما باید تغییرهای خاصی ایجاد کنیم. ما باید چند سال قبل روی درآمدهای نفتی تجدید نظر می‌کردیم. امروز که اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه قرار بگیرد، فکر می‌کنم با یک مدیریت جهادی، پاک و توانمند می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد