Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون رحمانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بالاترین اوج شیوع بیماری طی هفت ماه اخیر را در استان شاهد هستیم به طوری که روزانه در حدود ۳۰۰ مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در آزمایشات استان مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از این تعداد آزمایش در حدود ۵۰ درصد مثبت قطعی اعلام می‌شود و با شدت گرفتن تعداد موارد مثبت اوضاع استان بیش از پیش نگران‌کننده می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی تصریح کرد: با وجود تدابیر و اقدامات به کار گرفته طی ماه‌های اخیر در مهار و کنترل این ویروس، موفقیتی حاصل نشده و این موضوع می‌طلبد همراهی و همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تعداد قربانیان ناشی از کرونا در این استان، اظهار داشت: با فوت سه بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان به ۲۶۹ نفر رسید.

رحمانی چرخش خانوادگی ویروس را از مهمترین عوامل شیوع این ویروس اعلام کرد و گفت: همچنان از مردم استان درخواست می‌شود تا در مراودات اجتماعی و خانوادگی خود به محدودیت‌ها توجه داشته و از برپایی دورهمی‌ها و مراسمات عزاداری خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون